Ger Jan Geplaatst: 24 augustus 2020 Geplaatst: 24 augustus 2020 Mijn koelkast Dometic RM4281, 10 jaar oud, werkt niet meer op 12 Volt als de motor aan is. Dit is vrij plots uitgevallen. Ik heb de zekering op de Schaudt-kast gecontroleerd. Gas en 230 V werken wel. Weet iemand waar ik de fout moet zoeken of waar ik kan meten? Ieder tip is welkom. Quote
GreDon Geplaatst: 25 augustus 2020 Geplaatst: 25 augustus 2020 Dan is het 12-Volt element defect en moet je dat vervangen. Quote
supreme Geplaatst: 25 augustus 2020 Geplaatst: 25 augustus 2020 Opmerking , er staat als de motor aan is , meet dan eerst even of er 12 volt voeding bij de koelkast komt met lopende motor .. Ik ga er van uit dat u een automatische heeft . Die 12 volt voeding moet van af de dynamo komen . Het element kunt u gewoon doormeten met een Ohm meter door even de draden even los te maken . de waarde zal liggen bij een 150 watt element 96 Ohm Quote
Ger Jan Geplaatst: 28 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2020 Supreme, ook bedankt voor de tip. Als mijn camper weer voor de deur staat ga ik het proberen. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.