RMD Geplaatst: 5 mei Share Geplaatst: 5 mei Ik heb een Sygic Truck&Caravan (Camper). Bij de ingave van de lokatie via de coordinaten staat alleen de E van Oosterlengte vermeld. Weet iemand hoe ik die kan aanpassen naar Westerlengte. In Frankrijk, Portugal en Spanje zijn campings die op de Westerlengte zitten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 5 mei Share Geplaatst: 5 mei Op mijn navigatie is alleen N en E mogelijk, nooit problemen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 5 mei Share Geplaatst: 5 mei 13 minuten geleden, FJC48 zei: Op mijn navigatie is alleen N en E mogelijk, nooit problemen. En hoe toets jij dan de volgende coördinaten in? N 37° 10' 6" W 7° 54' 30" Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ger K. Geplaatst: 5 mei Share Geplaatst: 5 mei 6 uren geleden, RMD zei: Ik heb een Sygic Truck&Caravan (Camper). Bij de ingave van de lokatie via de coordinaten staat alleen de E van Oosterlengte vermeld. Weet iemand hoe ik die kan aanpassen naar Westerlengte. In Frankrijk, Portugal en Spanje zijn campings die op de Westerlengte zitten. Heel eenvoudig: daar waar je de coordinaten ingeeft tik je voor de E de W in. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ger K. Geplaatst: 5 mei Share Geplaatst: 5 mei 1 uur geleden, FJC48 zei: Op mijn navigatie is alleen N en E mogelijk, nooit problemen. Als je niet aan de W-zijde zit van de 0-meridiaan klopt dat wel. Maar ga je bijvoorbeeld naar Lissabon, zit je in het W-gedeelte (Westerlengte) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RMD Geplaatst: 5 mei Auteur Share Geplaatst: 5 mei het toetsenbord voor de coördinaten geeft alleen cijfers weer. De letter kan daar dus niet worden aangepast Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RMD Geplaatst: 7 mei Auteur Share Geplaatst: 7 mei Ik ben er uit. In plaats van de E, kun je een - zetten. Werkt prima. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 7 mei Share Geplaatst: 7 mei (aangepast) Logisch. Negatief oost is west! (ik kan er geen emoji bijzetten, anders zou die verbazing uitdrukken). Negatieve man is een vrouw, negatief regen is zon, negatieve baby is een bejaarde! 7 mei aangepast door Adriatik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.