Ga naar inhoud

Verzekering


Recommended Posts

51 minuten geleden, Harrrrrrrrry zei:

Wat een waardeloze service tegenwoordig bij de verzekering van de NKC


Je eerste bericht hier en dan direct beginnen te schelden zonder enige info. Misschien had je beter kunnen beginnen met je zelf bekend te maken.

Link naar reactie
Share on other sites

Goedemorgen allemaal,

 

Ik kan niet goed zien wat Harry precies bedoeld maar ook ik merk vooral bij de verzekeringen van het NKC dat het niet goed gaat.

De verzekering van mijn camper is 6 maanden geleden opgezegd en deze wordt nog altijd geincasseerd. Meerdere pogingen ondernomen en ik krijgt nu telkens een auto reply. Vervolgens wil ik mijn nieuwe camper niet meer bij het NKC verzekeren, 2 maanden geleden overgestapt naar Centraal Beheer. Echter blijft de NKC ook nu weer incasseren, maw 2 x 140,45. onterecht geincasseerd.

 

NKC verzekeringen, het gaat gewoon niet zo goed bij jullie!!!!!

Link naar reactie
Share on other sites

Als eerste: Het NKC kijkt niet mee met dit forum en weet niet (wil niet weten) wat hier allemaal speelt.

 

Als je een automatische incasso voor de NKC verzekering hebt dan zou ik de bank vragen of ze deze auto incasso kunnen storneren/stoppen.

Wanneer dit mogelijk is en het NKC geen geld meer kan incasseren dan gaat er daar vanzelf wel een lampje branden en zoeken ze dit wel uit.

Een andere manier is de NKC even bellen op 033-4677080. Dat werkt toch vaak beter dan mailtjes sturen, gewoon gelijk een mens spreken...

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 4-5-2023 om 09:12, Rens zei:

Goedemorgen allemaal,

 

Ik kan niet goed zien wat Harry precies bedoeld maar ook ik merk vooral bij de verzekeringen van het NKC dat het niet goed gaat.

De verzekering van mijn camper is 6 maanden geleden opgezegd en deze wordt nog altijd geincasseerd. Meerdere pogingen ondernomen en ik krijgt nu telkens een auto reply. Vervolgens wil ik mijn nieuwe camper niet meer bij het NKC verzekeren, 2 maanden geleden overgestapt naar Centraal Beheer. Echter blijft de NKC ook nu weer incasseren, maw 2 x 140,45. onterecht geincasseerd.

 

NKC verzekeringen, het gaat gewoon niet zo goed bij jullie!!!!!


Dan moet je een mail sturen aan office@nkc.nl met bestemming 'teamleider verzekeringen". Beschrijf daarin wat er aan de hand is en het wordt snel voor je opgelost. 
 

Link naar reactie
Share on other sites

Alle suggesties die hier genoemd worden hebben we al geprobeerd en waar het op neer komt is dat de NKC alleen maar een doorgeefluik is van A on , zij doen alles. Wij gaan op zoek naar een andere verzekering. We hebben diverse zaken open staat die niet opgelost worden, al een half jaar, en zijn het nu bue. Wij gaan naar de ANWB en zeggen ons lidmaatschap maar op denk ik, als dit de norm gaat worden. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

Met een NKC reis in Engeland brak ik halverwege mijn pols. Daar in loopgips gezet en in Nederland verder behandeld. Vrijwel alles kwam niet voor vergoeding in aanmerking. Alleen met veel moeite taxikosten van en naar ziekenhuis. Schandalig dat NKC zich inlaat met zo een partij. Geen goed woord voor over. Ook communicatie was ronduit onbeschoft. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...