Ga naar inhoud

De NKC heeft een nieuw forum!


CaradoT135
 Share

Recommended Posts

Beste CaradoT135,

Ik begrijp dat je deze vraag hier stelt. Maar de kans dat je een reactie van de NKC krijgt is vrijwel nul. De NKC zit in haar ivoren toren, heeft geen idee wat er op dit forum gebeurt, modereert niet, leest niet, en reageert niet!

Helaas, maar wen er maar aan!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

8 uren geleden, Adriatik zei:

Beste CaradoT135,

Ik begrijp dat je deze vraag hier stelt. Maar de kans dat je een reactie van de NKC krijgt is vrijwel nul. De NKC zit in haar ivoren toren, heeft geen idee wat er op dit forum gebeurt, modereert niet, leest niet, en reageert niet!

Helaas, maar een er maar aan!

 

Hallo CaradoT135,

 

Zou het echt zo letterlijk zijn als je stelt? NKC wipt het forum deel van haar eigen website, opent een website portal om de hoek en kijkt er vervolgens niet meer naar om?

Het lijkt mij dat NKC wel enige reputatie hoog heeft te houden en moet voorkomen dat dit forum een afvoerputje met NKC er boven wordt. Maar misschien heb ik het mis...

Link naar reactie
Share on other sites

Op 12-8-2020 om 22:45, CaradoT135 zei:

Op de site van NKC staat links, bijna onderin, onder service, Forum. Zou de link naar het huidige Forum hersteld kunnen worden i.p.v. de hele lap tekst met daarin de link naar dit Forum?


Nee, dat gaan ze niet doen. Want ze doen helemaal niets hier. Misschien moet je een schriftelijke klacht sturen aan de voorzitter dan de ledenraad?

Link naar reactie
Share on other sites

7 uren geleden, Camper-T zei:

Het lijkt mij dat NKC wel enige reputatie hoog heeft te houden en moet voorkomen dat dit forum een afvoerputje met NKC er boven wordt. Maar misschien heb ik het mis...

Tja, dat zou je denken. Maar de realiteit is anders. De reputatie van de NKC is bij mij (en ik denk bij velen op dit forum) allang naar een dieptepunt gezakt.

Maar laten we de proef op de som nemen en wachten of CaradoT135 een reactie krijgt uit de ivorentoren!

Link naar reactie
Share on other sites

Ik ben zelf pas sinds enkele jaren NKC lid maar heb nooit het idee gedad dat deze club naar een dieptepunt gezakt zou zijn. Nou doe ik zelf niets actief richting de NKC dus heb daardoor ook geen referentiekader. Ik gebruik alleen de Camper Contact app veel en om die goed en volledig te kunnen gebruiken ben ik betalend NKC lid geworden. Daarnaast is het ook handig om met de NKC pas hier en daar wat kortingen op campings en camperplaatsen te kunnen krijgen. Echt andere motivaties om NKC lid te worden had ik niet.

 

Wat zijn dan recente voorbeelden waardoor de NKC duidelijk een slecht beeld bij haar leden heeft gekregen?

Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, Camper-T zei:

Wat zijn dan recente voorbeelden waardoor de NKC duidelijk een slecht beeld bij haar leden heeft gekregen?

Kijk eens op dit forum rond, en dan met name de rubriek ‘Feedback voor de NKC’. Door deze rubriek te openen zou je denken dat de NKC reageert op de kritiek die ze krijgt. Helaas is het tegendeel het geval. 

Daarnaast heb ik de nodige ervaring met campercontact (ik heb een slordige 300 reviews, enkele tientallen toegevoegde locaties, ongeveer 100 wijzigingen doorgegeven). Doorgegeven wijzigingen worden vaak niet doorgevoerd (terwijl je wél bericht krijgt dat de wijziging is goedgekeurd en doorgevoerd!). Wanneer je vraagt hoe en waarom krijg je geen deugdelijk antwoord, en zo kan ik wel even doorgaan. Leden zijn bron van inkomsten, en verder wil de NKC er geen last van hebben. De arrogantie ten top!

Het ledenaantal van de NKC is de afgelopen jaren geëxplodeerd. Er zullen dus heel wat meer inkomsten zijn. Je zou dus denken dat de dienstverlening steeds beter wordt, maar het tegendeel is het geval.

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Op 14-8-2020 om 22:11, Adriatik zei:

Kijk eens op dit forum rond, en dan met name de rubriek ‘Feedback voor de NKC’. Door deze rubriek te openen zou je denken dat de NKC reageert op de kritiek die ze krijgt. Helaas is het tegendeel het geval. 

Daarnaast heb ik de nodige ervaring met campercontact (ik heb een slordige 300 reviews, enkele tientallen toegevoegde locaties, ongeveer 100 wijzigingen doorgegeven). Doorgegeven wijzigingen worden vaak niet doorgevoerd (terwijl je wél bericht krijgt dat de wijziging is goedgekeurd en doorgevoerd!). Wanneer je vraagt hoe en waarom krijg je geen deugdelijk antwoord, en zo kan ik wel even doorgaan. Leden zijn bron van inkomsten, en verder wil de NKC er geen last van hebben. De arrogantie ten top!

Het ledenaantal van de NKC is de afgelopen jaren geëxplodeerd. Er zullen dus heel wat meer inkomsten zijn. Je zou dus denken dat de dienstverlening steeds beter wordt, maar het tegendeel is het geval.

 

Ik ben het met je eens dat er binnen dit apart gezette forum weinig inmenging van NKC zelf te bespeuren is, wat de kans groot maakt dat dit een vervuild forum wordt en niet ten goede komt aan de naam van NKC. Het is mij onduidelijk waarom je als nationale organisatie wel een forum begint maar er vervolgens niet naar om lijkt te kijken, het is een onbeheerde lege winkel...

 

Dat het ledenaantal van NKC explosief is gestegen verbaasd mij niets als je de enorme toename van verkochte en verhuurde campers ziet. Maar wat je zegt: als er zo veel leden bijkomen komt er ook meer geld binnen en dan verwacht je op termijn bepaalde investeringen. Om het bij dit forum te houden valt dit dus zichtbaar tegen.

 

Op 14-8-2020 om 16:43, CaradoT135 zei:

 

Ik stel helemaal niets, ik vraag alleen iets.

 

Mijn reactie was in het algemeen CaradoT135, naar aanleiding van hoe de forumleden onder jouw vraag reageerden.  

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...