Freewheeler Geplaatst: 31 juli 2020 Share Geplaatst: 31 juli 2020 (aangepast) In de stalling mogen de gasflessen er niet in de camper blijven. Ik ga verhuizen naar een appartement. Van de vve mogen de gasflessen niet in de schuur worden geplaatst. Waar laat ik die flessen dan? Iemand ervaring of idee? 31 juli 2020 aangepast door Freewheeler Foutje Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 31 juli 2020 Share Geplaatst: 31 juli 2020 Als ze niet in de schuur mogen dan zet je ze toch in de woning, er is altijd wel een plekje te vinden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 1 augustus 2020 Share Geplaatst: 1 augustus 2020 jep wij doen dat ook altijd wel opletten natuurlijk maar spreekt voor zich en ventileren Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Freewheeler Geplaatst: 1 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst: 1 augustus 2020 Bij mijn eigen huis had ik ze ook altijd in de schuur. Bij een flatgebouw kan dat dus niet, vanwege de VVE-regels. Deze antwoorden hebben mij dus helaas niet geholpen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 1 augustus 2020 Share Geplaatst: 1 augustus 2020 VVE dat is Vereniging Van Eigenaren dat zijn koopflats als er ook huurflats zijn(mix) val je onder de regels van de VVE, zet die flessen in de flat, heb je een balkon dan is dat de plek. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 2 augustus 2020 Share Geplaatst: 2 augustus 2020 Wellicht helpt deze link naar de ANWB web page. https://www.anwb.nl/kamperen/voorbereiding/gasflessen/opslag-gasflessen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
anton Geplaatst: 26 oktober 2020 Share Geplaatst: 26 oktober 2020 kijk even rond bij vrienden en kennissen waar wel gas flessen mogen staan wij gebruiken nog gas in de geiser en hebben er altijd een aantal buiten of in de schuur staan van mij mag je ze hier wel stallen we wonen in de betuwe Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.