Bobby Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari Hallo medecamperaars . wij hebben een Joint camper van 2006 en hebben de printplaat beschadigd . Het koelkast gedeelte is doorgebrand , waarschijnlijk een los contact van vele jaren . Wij hebben dealers , printplaatbouwers , enz. benaderd , maar zonder resultaat . Ook nordellelectronica in Italië ,de bouwer van de printplaat , hebben we benaderd , maar die doen geen zaken met particulieren . Veel voormalige dealers verwijzen ons naar een volgende dealer , maar resultaat hebben we nog niet . Weet iemand toevallig een Joint camperclub , deze hoeven niet perse in Nederland te zijn . Ergens op deze mooie wereld moet toch nog een printplaat te vinden zijn . Groetjes Bobby . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari 2 uren geleden, Bobby zei: Wij hebben dealers , printplaatbouwers , enz. benaderd , maar zonder resultaat . Houdt dit ook in dat printplaat reparatiebedrijven de printplaat niet konden repareren? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari schade lijkt me mee te vallen, zou gewoon een elektronica zaak benaderen die reparaties doet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Roelof Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari Al op onderdeelnummer gezocht op internet? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari 1 uur geleden, HymerBoy zei: schade lijkt me mee te vallen, zou gewoon een elektronica zaak benaderen die reparaties doet. Mee eens. Vandaar mijn vraag aan Bobby. En als je googled op "reparatie printplaten" zijn er redelijk wat bedrijven die repareren Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
DJSmiley Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari Zo op het oog lijkt vnl de connector defect te zijn. De voeding komt vanaf het relais direct ernaast en daar lijkt geen schade. Dan is het een kwestie van de stekker eraf solderen en een nieuwe erop. Aan de onderzijde is het met een klein draadbrugje direct naar het relaiscontact op te lossen. Je zou eens kunnen informeren bij Omvormerservice in oudkarspel of Wim van Opzeeland in Alkmaar Beide repareren dit soort units en/of kunnen omruilen tegen een gereviseerde https://www.marktplaats.nl/u/omvormer-service/21354605/ https://www.wvopzeeland.nl/contents/nl/d613.html 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bornandraced Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari Auto Elektro Salland in Lettele repareert Nordelekttronica; https://www.auto-elektrosalland.nl/nordelettronica-omvormer-reparatie/ Ik heb het afgelopen jaar een blikseminslag op de stroomvoorziening van de camper gehad, waarbij de Calira laadapparatuur werd opgeblazen. Laten repareren bij Elektro Salland voor een zeer redelijke prijs en alles functioneert weer naar behoren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bobby Geplaatst: 26 januari Auteur Share Geplaatst: 26 januari Electro Salland heb ik benaderd , maar deze reageren niet terug. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 26 januari Share Geplaatst: 26 januari info@auto-elektrosalland.nl - Tel. 0570-551747 Een beller is sneller... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bobby Geplaatst: 26 januari Auteur Share Geplaatst: 26 januari Op 11-1-2023 om 20:35, Pierre zei: Mee eens. Vandaar mijn vraag aan Bobby. En als je googled op "reparatie printplaten" zijn er redelijk wat bedrijven die repareren bedankt voor je melding , ga ik zeker doen . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bobby Geplaatst: 26 januari Auteur Share Geplaatst: 26 januari 10 minuten geleden, Camper-T zei: info@auto-elektrosalland.nl - Tel. 0570-551747 Een beller is sneller... bedankt voor je tip . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bobby Geplaatst: 27 januari Auteur Share Geplaatst: 27 januari Op 11-1-2023 om 17:08, Pierre zei: Houdt dit ook in dat printplaat reparatiebedrijven de printplaat niet konden repareren? ja helaas wel . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bobby Geplaatst: 27 januari Auteur Share Geplaatst: 27 januari Op 11-1-2023 om 17:08, Pierre zei: Houdt dit ook in dat printplaat reparatiebedrijven de printplaat niet konden repareren? ja helaas wel Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 27 januari Share Geplaatst: 27 januari Wellicht wil Wil van opzeeland een poging wagen. https://www.wvopzeeland.nl 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.