Ga naar inhoud

thermische isolatie


campaan
 Share

Recommended Posts

Heeft er iemand ervaring met het achteraf aanbrengen van thermische isolatie in wanden en dak van een campervan? Mijn Hymer campervanvan 2017 heeft namelijk geen enkele isolatie.

Bibberend koud dus soms. Komt ook nog door van die zogenaamd altijd ventilerende dakluiken (schoorstenen voor warmte naar buiten) van MPK, waardeloos: als het buiten waait, waait het ook binnen.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 8-8-2020 om 16:52, FJC48 zei:

Achteraf isolatie aanbrengen? Dan moet het hele interieur er uit en er ook weer in, kassa! Dat een Hymer Van van 2017 geen enkele isolatie heeft lijkt mij sterk. 

Dat is nu net het probleem met Hymer, je verwacht vanuit vroeger en voor die prijs topklasse en heden ten dage is de kwaliteit gewoon arrogant SLECHT. Er zit dus GEEN isolatie in.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 9 months later...

Belangrijke  TIP voor mensen, die een wèl  geïsoleerde campervan wensen.  Tourne Mobil 600 ! Las net een artikel over dit INNOVATIEVE Sloveense merk.

Ik zal voorlopig helaas nog verder moeten met mijn totaal niet(!)  geïsoleerde Hymer campervan 2017. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...