Ga naar inhoud

vocht panoramaraam


Volkel
 Share

Recommended Posts

Mijn vaste glazen panorama raam boven de cabine is lek. Er zit condens en soms zelf water in het raam. Door zonlicht wordt dit minder doch lost niet geheel op. Aangezien dit niet verzekerd is zoek ik een (goedkopere) oplossing anders dan een nieuw raam te laten plaatsen. Dit zou kunnen door enkele gaten te boren in het glas waardoor de condens er uit kan. Heeft daar iemand ervaring mee? Een tweede optie die ik gevonden heb is om Autoglaserei Potschke in Bautzen (Duitsland achter Dresden) het raam te laten repareren. Zij halen het raam eruit, halen de twee glasdelen los, maken een en ander schoon en lijmen de glasdelen weer op elkaar. Een veel goedkopere oplossing maar heeft daar iemand ervaring mee dan wel zijn er bedrijven dit dit dichterbij doen? 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...

Beste Sjeraar,

 

De bedoeling was om in september naar Autoglaserei Potschke in Bautzen (Duitsland achter Dresden) te gaan, als onderdeel van een twee weekse vakantie. Toen ik circa 2 weken voor vertrek belde voor een afspraak kreeg ik te horen dat men tot december vol zat!!!
Toch wil ik volgend jaar dit wel gaan doen als er geen andere oplossing is. Ik heb er wel vertrouwen in dat men het raam er uit haalt, demonteert, schoon maakt en weer in elkaar zet. Het duurt 1,5 dag maar men maakt een noodoplossing zodat je die dag verder kunt. 
Ik laat weten als eea gerepareerd is.

Groet

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...