ysdj Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Ik overweeg dit jaar met de camper naar Noorwegen te gaan. Camper 2.12.br.Lang 6.7 m. Mijn echtgenote is nogal snel bang zodra het de hoogte in gaat. Is het rijden te doen en welke route zou je dan voor zo’n eerste keer aanraden? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Waarom zou het niet te doen zijn? Wij zijn twee maal met de camper (en één maal met de caravan) door Noorwegen gekruist, maar nooit een centje pijn gehad! Het is een schitterend land waar je juist met de camper prachtig kunt reizen. Stel je vrouw maar gerust! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari idd prima en mooi rijden, tenzij je in de winter gaat uiteraard, das andere koek. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
ysdj Geplaatst: 3 januari Auteur Share Geplaatst: 3 januari Bedankt voor de reacties. Mijn vrouw heeft het niet zo op voor haar enge afgronden e.d. Zeker omdat zij aan de passagiers kant zit, zit je dan altijd aan de verkeerde kant, maar het kan meevallen begrijp ik? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
ysdj Geplaatst: 3 januari Auteur Share Geplaatst: 3 januari Als we gaan dan zal dat ‘s zomers zijn. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Hou rekening met uw vrouw. Als zij het niet meer prettig vind is de lol er snel vanaf en kan dit het begin van het einde zijn. De gevoelens van de bijrijder worden (te) vaak genegeerd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari 1 uur geleden, ysdj zei: Bedankt voor de reacties. Mijn vrouw heeft het niet zo op voor haar enge afgronden e.d. Zeker omdat zij aan de passagiers kant zit, zit je dan altijd aan de verkeerde kant, maar het kan meevallen begrijp ik? Dan beter in NL blijven want dat kom je daar wel tegen ja, ik doelde op de wegen die zijn verder goed en veilig. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
ysdj Geplaatst: 16 april Auteur Share Geplaatst: 16 april Ik ben nog op zoek naar (overnachtings)campings langs de route door Duitsland en Denemarken. Iemand goede tips? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 16 april Share Geplaatst: 16 april Op elke camping kan je overnachten, effe met Google zoeken langs de route die jij rijdt, zo moeilijk is dat niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
arnoob Geplaatst: 17 april Share Geplaatst: 17 april Wij zijn zowel op de heen- als terugweg gestopt : Autocamperplads i Brønderslev| Rhododendronparken Hedelund 300m - centrum 500m Grote camperplaats met voorzieningen. Goed om op 1 dag te bereiken, rustig, er is altijd plaats en op minder dan een uur rijden naar Hirtshals. Veel camperplezier, Arno Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.