Ga naar inhoud

TomDom navigatie naar volume bijna niks


campaan
 Share

Recommended Posts

Beste mensen, Betreft autoradio met ingebouwde TomDom navigatie Fiat Ducato (Hymer) 2017. Zonder iets gedaan te hebben is het stemvolume enkel voor de navigatie teruggegaan naar bijna niks meer, volume 1 of zo. HOE kan ik dit weer normaal krijgen. Op internet spreek men via configuratie  iets aanklikken, maar die keuze heb ik helemaal niet.  Kenner?

Link naar reactie
Share on other sites

Campaan , wat Carado verteld , deze bediening komt voor , ik heb een Suzuki S Cross 2017 en daar werkt het ook zo er zit n.l twee geluid balkjes Lings van het scherm  de 1e is altijd zichtbaar voor de radio en de 2e komt in beeld als de navigatie spreekt en dan moet je gelijk het volume aanpassen .

 

Ps , maar er staat bij mij niets in de handleiding ,ik kwam er toevallig zelf achter .

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 26-10-2022 om 13:11, CaradoT135 zei:

Bij sommige navigatie's kan je met de volumeknop het geluid harder (of zachter) zetten. Dat kan op het moment als de navigatie geluid maakt, anders zet je het geluid van de radio harder (of zachter).

MIJN DANK, dit werkt dus !!  Fiat wist het natuurlijk niet, u wel !

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...