pingelpeter Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 Mijn camper is uitgerust met een schaudt EBL 99 elektroblock, als ik aan de walstroom (220v) sta dan gaat het lampje op het control-panel niet aan en de meter die aangeeft of de batterijen ge-of ontladen werkt ook niet. Gelukkig zit er een zonnepaneel op wat wel goed werkt, verder werkt alles op 220 volt goed. Wie heeft er een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn. Quote
JoKabussie Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 Hallo , Zit de eurosteker als voeding nog wel in de EBL99 ? Download, als uw elektrokennis er is, het schakelschema vd de EBL. Ik heb hem bijgevoegd als bijlage. Hoort u een klik in de EBL als de 220 V. steker aangesloten wordt ?EBL 99 gebruikershandleiding 24pag..pdf Succes ! Quote
Verbeek Geplaatst: 29 december 2020 Geplaatst: 29 december 2020 Vind ik nu zo jammer. Er wordt een vraag gesteld en een lid geef daar gelijk een antwoord op. Daarna geen reactie van de vraag steller. Had graag geweten als het geholpen had. Jammer dus. Quote
trailerad Geplaatst: 29 december 2020 Geplaatst: 29 december 2020 Een bedankje is dan ook wel op z'n plaats. Quote
HymerBoy Geplaatst: 29 december 2020 Geplaatst: 29 december 2020 dit gebeurt bijna bij elk topic op dit forum, geen reactie meer na plaatsen, erg jammer idd. Quote
supreme Geplaatst: 31 december 2020 Geplaatst: 31 december 2020 Ik Ben het met jullie eens , en dat motiveert niet om aan sommige nog te beantwoorden . Quote
Adriatik Geplaatst: 31 december 2020 Geplaatst: 31 december 2020 Dat mag iedereen inderdaad zelf weten. Iedereen mag ook zelf weten wat hij of zij ervan vindt. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.