Ga naar inhoud

Met eigen camper naar de VS? Niet met Robert WWS!


LeonL
 Share

Recommended Posts

Robert WWS uit Ede is een tussenpersoon die o.a. campers helpt overzetten naar de VS en andere landen. We hebben met deze man/dit bedrijf zeer slechte ervaringen en willen NKC -leden voor hem waarschuwen. Bij terugkeer in Nederland  (na een fantastische trektocht van 6 maanden door de VS en Canada) bleek nl. dat hij de door ons aan hem betaalde gelden niet naar de reder had doorgezet. We kregen onze camper daarom niet mee uit de haven van Antwerpen. Alleen door betaling van €2.300 losgeld, kwamen we weer in het bezit van onze camper. We hebben deze overtocht dus twee keer betaald. Het bleek dat er nog meer campers (zeker 4) op de kade in Antwerpen stonden die de eigenaren niet mee zouden krijgen omdat Robert WWS hun overtocht niet betaald had.

Robert reageert bij klantencontacten erg snel, ook buiten kantooruren, maar van terugbetaling van ons geld is tot nu toe (6 weken na de overtocht) geen sprake!

Ons advies: ga niet met deze man/dit bedrijf in zee! 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Dit jaar heb ik mijn camper laten verschepen naar de USA voor een rondreis door Canada, Alaska en het noorden van de USA. Het rijden met mijn eigen camper door dit prachtige land was zeer bijzonder en echt aan te raden.

 

In de voorbereiding las ik in diverse reisverslagen van camperaars dat er positief geoordeeld werd over het bedrijf  Robert WWS uit Ede.  Naar aanleiding van deze ervaringen, en het positieve telefonische contact, heb ik dit bedrijf ingeschakeld om de camper naar Baltimore, te laten vervoeren. Maar helaas zijn mijn ervaringen niet zo positief. Verkeerde documenten, onjuiste instructie om de camper af te halen in Baltimore, verkeerde douanedocument, camper geblokkeerd omdat de rekening van de rederij niet betaald was, en factuur die afwijkt van de offerte. 

 

Uiteraard heb ik de heer van Straten hierover aangesproken, maar echte antwoorden heb ik nooit gekregen. Het klopt dat hij in deze situaties altijd snel reageert om de zaak recht te zetten maar het is bijzonder vervelend dat deze situaties ontstaan en je bijvoorbeeld in Baltimore bijna vier uur staat te wachten, a raison van 50.- dollar per uur van de begeleidende escort, omdat er een rekening niet betaald is en je de camper niet meekrijgt. De heer van Staten beweert dat een en ander uitzonderingen zijn en ik schijnbaar de einige pechvogel ben. Om dit te bevestigen stuurt namen en bestemmingen van klanten die door hem zonder problemen vervoert zijn wat door mij verder niet na te gaan is. Wel vragen om betaling van de restantfactuur ruim voor aanlevering van de camper voor verscheping. Nu ik het stuk van de heer Lodewick heb gelezen heb ik nog geluk gehad dat ik mijn camper, bij aankomst in Antwerpen begin oktober, wel meekreeg.

 

Zou me twee keer bedenken voor met dit bedrijf de zee over te gaan.

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

I don't speak dutch, but as far as I understand, this thread is about a RoRo-Problem with an agent. We are currently stranded in Montevideo. The reason why, we have documented on our Facebook-Site and on Youtube: https://www.facebook.com/deeburrd; https://youtu.be/DrG0skKBHPs. Can anybody here tell us what happened with Robert WWS and what you did afterwards in English, German, French, Italian or Spanish? Thanks for your Help! Daniel

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

L.S.,

Zeer vervelend en teleurstellend dat zulke berichten worden geplaatst, zonder gelegenheid tot wederhoor. Want, zoals vaak,heeft een verhaal twee kanten. Onwaarheden lijken me dan ongepast en belangrijker ……. schadend.
 

Waar een melding wordt gemaakt dat er in de ongelukkig ontstane situatie ook nog eens vier campers op de terminal op haar eigenaren staan te wachten, was NIET waar. De genoemde situatie was inderdaad een fout van onze kant en vanwege hectiek en drukte niet tijdig en te laat opgemerkt. Noodzaak is dan dat dit met de nodige spoed en professioneel volwassen wordt opgelost. Als dan de eigenaar direct en zonder overleg (anders dan gesteld in haar e-mail) met de rederij in gesprek gaat en zonder ruggenspraak en overleg de vracht voor haar inkomende verscheping nogmaals direct aan de rederij betaald …………….. dan worden we willens en wetens op achterstand gezet en is een term als  "losgeld" ongepast en verkeerd gekozen. Ondanks herhaaldelijk verzoek aan de klant en ACL o.a. wat er precies d.d. 04.11.2019 onderling is besproken, etc. blijft nog steeds van beide kanten onbeantwoord. Dat we mede hierdoor reeds geruime tijd ACL vermijden en op basis van andere "First Class Carriers" werken voor onze camperaars naar Canada & EC USA is een gegeven.
De stelling dat we steeds direct bereikbaar zijn, snel reageren - ondanks de tijdverschillen - is dan wel juist en naar waarheid. Daar zijn we namelijk ook trots op en dragen die mentaliteit steeds hoog in het vaandel. Week-end of vakanties, always 24/7 (-:
Kan het zijn dat de destijds gevoerde discussie over verhoogde vrachtprijs voor retourverscheping naar Usd. 2.510,-- - door ACL per e-mail gesteld 12.08.2019 (destijds 01.10.2018 @ Usd. 1.909,-- ) tot bovenstaande irritatie, reactie en handelen heeft geleid? Ook daar namelijk ellelange - zonder de verkeerde emotie - op zeer gepaste manier discussies gevoerd ter verduidelijking, etc. en tenslotte 50 % (Euro 262,50) van deze verhoging "geslikt"?
De reactie destijds was nog:

Dag Robert

Ik ontving drie formulieren van Elena (dank voor je snelle en doeltreffende actie!) met het verzoek er 1 te completeren tbv form B13...……...…….. 

Beide heren zowel telefonisch als per e-mail benadert n.a.v. deze berichten, echter niet te verweren op basis van een gemoedelijke insteek.

Deze reactie schrijvende komt zojuist ook weer een camperaar over de mail binnen met de vraag haar weer thuis te brengen, welke destijds al stelde:

HALLO Robert wir bedanken uns für die sehr gute Betreuung haben alles gut hinbekommen Bis zur Rückfahrt freundliche Greetings aus Uruguay Jochen

e.v.a.

Meer van zulke soortgelijke reacties:
https://www.robertwws.com/camper-shipping

Hebben ondertussen al aanzienlijk veel camperaars mogen bedienen - alleen in 2019 al 87 campers in allerlei soorten en maten naar verschillende wereldwijde bestemmingen - waar we ons een foutmarge van 0 % opleggen. Dat is me dan niet gelukt in deze twee bovengenoemde zaken, reken ik mezelf aan en wens me daarmee nog scherper te maken in combinatie met de aanhoudende 24/7 mentaliteit. Dat het me niet is gelukt WAMSKI (heer W. Kleinendorst) gelukkig te stemmen - ondanks feit dat na ellenlange uitleg als ook een gesprek bij ons op kantoor van meer dan twee uur - neem ik mezelf minder kwalijk. Kan slechts stellen dat ik in zijn verschepingen mezelf ook steeds 100% heb gegeven, volledig identiek aan alle eerdere en latere Baltimore verschepingen. N.L. vele campers naar Baltimore mogen doen, en zéér vele gelukzalige en plezierige berichten terug mogen ontvangen. Als klanten flesje wijn bezorgen als dank voor de goede en fijne Baltimore service, dan doen we klaarblijkelijk iets goed, en ………. ach, ik zit met m'n 54 jaar pas 31 jaar in de scheepvaart (hoofdzakelijk projectmatige heavy lift- en ro/ro verschepingen van zwaar grondverzet, mobiele kranen, etc.). Stel en dwing mezelf nog wel steeds open voor leermomenten. Zeker in een tijd waar het maritieme spel zéér fel, vaak te laconiek en regelmatig vals gespeeld kan worden. Dat ook daar veel tijd en (verkeerde) energie in gaat zitten, nemen we voor lief - omwille van de gewaarde camper verschepingen. 

Zojuist nieuwe opdracht voor camper naar Halifax (en retour Baltimore) verwerkt, en ook op dagen als deze (week-end) steeds bereikbaar voor optimale uitleg en begeleiding.

Nog steeds onze doorlopende actie:
get your free (2x) travel shirts with every new booking for shipment of your camper

 

Link naar reactie
Share on other sites

In een reactie van Robert WWS is mijn naam genoemd, reden voor mij om hierop te reageren over mijn ervaringen met dit bedrijf.

 

Weer het bekende verhaal van Robert WWS, honderden tevreden, en zelfs dankbare camperaars die door hem goed geholpen zouden zijn. Dan vooral beklemtonen dat hij 24 uur per dag bereikbaar is en alles doet voor zijn klanten, enzovoort, dat is ook wel nodig als je ergens staat en je camper niet meekrijgt. Een heel verhaal maar weinig inhoud. Het zou beter zijn als hij zijn zaken in orde zou hebben, zich houd aan de gemaakte prijsafspraken, de juiste instructies, documenten en adressen voor afhandeling en aflevering in haven van aankomst, zou meegeven en vooral zijn rekeningen op tijd zou betalen. 

 

Het begon bij aflevering van de camper in Zeebrugge waar ik me bij de reder Wallenius diende te melden. Hier was niets bekend en het document wat ik bij me had was niet het document dat ik zou moeten hebben. Telefoontje naar Robert WWS, affijn na een half uur was het geregeld, volgens Robert lag het aan de interne communicatie van Wallenius. Dan onderweg naar huis een telefoontje dat er een extra douanecontrole zou plaatsvinden. Kosten € 105.- voor mijn rekening. Nooit over gesproken volgens offerte zou alles gedekt zijn. Niet dus.

 

Bij aankomst in Baltomore bleek de "Custom Service", die het document voor invoer moet afstempelen, op een totaal ander adres te zitten als door Robert WWS aan mij doorgegeven. Dat werd zoeken en vragen maar uiteindelijk was ik er nog net voor sluitingstijd. Ook daar de de verkeerde documenten, ik had een "Release en Delivery" document bij me moeten hebben. Dat had ik niet omdat schijnbaar de rekening van de reder Wallenius door Robert WWS nog niet was betaald en Wallenius dit document niet wilde afgegeven. Customs Service kon mij hierin niet verder helpen. Gelukkig had ik een copie van mijn betaling aan Robert WWS bij me waardoor ik de dame van Customs, die misschien wel een beetje medelijden met me had, zover kreeg dat ze  de benodigde stempels op een vervoersdocument wilde zetten. Na een mailcontact over deze gang van zaken met Robert WWS en de vraag hoe nu verder te handelen zou ik nu direct naar het Walleniuskantoor in de haven kunnen gaan op het door hem opgegeven adres. De volgende morgen in de taxi naar het opgegeven adres, maar dit was niet te vinden. Na een paar uur rondrijden zoeken en vragen kwamen we er achter dat het kantoor van Wallenius zich op een afgsloten haventerrein bevond waar je alleen met een "Escort" kon komen. Ook deze instructie en het adres voor het afhalen van de camper, in de haven, waren onjuist, buiten dat hij de verkeerde adressen doorgaf was er ook geen instructie om gebruik te maken van de verplichte " Escort Service". Schijnbaar was hij er niet van op de hoogte dat je zonder deze escort service het haventerrein van Baltimore niet opkomt. Maar uiteindelijk sta je dan na uren zoeken, met escort, in het kantoortje van Wallenius en hoor je dat de openstaande factuur betaald is maar dat je de camper niet meekrijgt omdat er nog een rekening van $ 100,- openstaat. Vervolgens sta je dan ruim vier uur te wachten tot het bedrag door Robert WWS is overgeboekt terwijl intussen de kosten van de Escort Service, a $ 50,- per uur, gewoon doorlopen. Uiteraard heb ik Robert WWS hierover om een verklaring gevraagd, maar de uitleg hierover werd me eigenlijk niet helder, een warrig verhaal waar ik niets mee kon. Inmiddels had ik copieën ontvangen van de betalingen door Robert WWS aan Wallenius en werd me duidelijk dat op de dag van mijn aankomst in Baltimore de factuur van de reder pas was overgemaakt, terwijl de camper al een week in de haven stond.

 

Ik ben tussendoor terug geweest in Nederland en ben in die tijd in Ede geweest om tekst en uitleg te vragen. Echt antwoorden kreeg ik niet er werd omheen gedraaid. Ook is er gesproken dat ik veel extra kosten heb gemaakt en de factuur van de retourverscheping behoorlijk hoger was als op de prijsopgave. Ik heb om compensatie gevraagd maar daar werd verder niet op gereageerd. Ook over het prijs verschil van de retourverscheping kon hij geen verklaring geven, later krreg ik een mail waarin hij met de uitleg kwam dat de vervoerder de prijs zou hebben verhoogd. Ik heb tijdens het gesprek ook aangegeven dat als er bij de retourverscheping problemen zouden voorkomen ik mijn ervaringen in de publiciteit zou brengen, en dat ik op zijn minst zou verwachten dat er excuus gemaakt zou worden. Het koste veel moeite maar uiteindelijk maakte hij zijn excuus over de gang van zaken. Erg overtuigend was het allemaal echter niet.

 

Toch heb ik ervoor gekozen om door Robert WWS ook het retourvervoer te laten regelen er vanuit gaande dat na dit gesprek dit zonder problemen zou verlopen. Maar al snel ontstond er discussie over de forse aanbetaling van 50% die ook nog eens direct betaald zou moeten worden, zijn verklaring hiervoor was dat de Maritime regels in de USA dat zouden eisen en  hij verplicht was het volledige bedrag na bevestiging van de verscheping direct te betalen aan de reder ALC. Verder werd van mij verwacht dat ik voor afvaart contact zou opnemen met Custom Service of de door de agent ingeleverde documenten, betreffende export van de camper naar Europa, in orde waren. Ook hierover weer de nodige discussie, is dat nou juist niet het werk van Robert WWS. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat het document in orde was en gelijk de vraag of ik het restant bedrag wilde overmaken. Dat was ruim voor de aflevering van de camper en de afspraak dat ik dit restant vijf dagen voor afvaart zou betalen. Ik mailde dat ik me aan de gemaakte afspraak wilde houden hierbij refererend aan de perikelen in Baltimore. In een antwoordmail vroeg Robert WWS zich af of hij deze verscheping misschien niet zou moeten anuleren en dat hij hierover contact zou opnemen met de Agent "Elena". Robert WWS was er van op de hoogte dat ik tien dagen later zou ik terugvliegen, de tijd om iets anders te regelen zou te kort zijn, daarbij had ik er geen vertrouwen in dat ik het door mij betaalde bedrag ooit terug zou krijgen. Ik voelde me dus behoorlijk voor het blok gezet, en mijn enige zorg was de camper weer terug in Europa te krijgen, dus betaal je dan maar.

 

Met het Escort Bureau de camper afgeleverd, drie weken later bericht dat de camper op weg was naar Antwerpen en vervolgens tot begin october afwachten of bij aankomst alle rekeningen wel betaald waren en de camper werd vrijgegeven. In mijn geval was dat zo maar inmiddels is duidelijk dat ik geluk heb gehad.

 

Ik heb een fantastische reis gehad maar niet dankzij Robert WWS. 

 

Overigens ben ik het er mee eens dat deze discussie in een andere rubriek thuishoort zodat camperaars die het plan hebben hun camper te verschepen hier makkelijker kennis van kunnen nemen. 

Link naar reactie
Share on other sites

Medio november heb ik een creditnota van van Straten ontvangen (ruim €2.500). Hij belooft al sinds medio november alles "met spoed" in orde te maken met als uiterste datum 31 jan. 2020. Van Straten heeft op die dag wel een betalingsopdracht aan zijn bank gegeven. Maar die voert die opdracht niet uit vanwege ontoereikend banksaldo....

Ik moet ook nog eerst allerlei vragen beantwoorden, deze blog verwijderen etc.. Discussies met deze man zijn zinloos: hij is "24/7 in de lucht" en "in de hoogste versnelling", maar dat hoor ik nu al maanden.

Ik heb daarom maar incassobureau ingeschakeld.

Link naar reactie
Share on other sites

20 uren geleden, Wamski zei:

Beetje vreemde reactie, heb ook niet gesteld dat mijn volledige persoonsgegevens in het bericht van RobertWWS zijn vermeld maar dat hij mijn naam heeft genoemd. 

U niet maar ene Magic Ed wel en RobertWWS heeft uw naam genoemd..................so what?

Link naar reactie
Share on other sites

Om je camper te verschepen moet je gebruik maken van een agent of tussenpersoon, het is schijnbaar niet mogelijk dit rechtstreeks te doen. Het is op zih interessant om te weten onder welke voorwaarden de reder de camper verscheept. Op de factuur van b.v. Rederij Wallenius staan de leveringsvoorwaarden vermeld, o.a. dat de factuur uiterlijk 14 dagen voor aankomst in de haven van aflevering voldaan moet zijn. Dit houd in dat de camper op carrier meegaat zonder dat agent of tussenpersoon ook maar één cent betaald heeft. 

 

Er is dus geen enkele reden om grote bedragen ruim voor inscheping van de camper te betalen. Tevoren betaalde bedragen vallen niet onder een reisverzekering, en voor zover mij bekend is er ook geen garantiefonds, waar je bij in gebreke blijven van de tussenpersoon, op terug kan vallen. Zolang de camper niet op de carrier staat is de verscheping bij de reder kostenloos te anuleren. 

 

Zijn openstaande facturen van de reder bij aankomst  in de haven niet voldaan dan gaat de camper aan de ketting tot deze voldaan zijn. De rederij geeft dan geen document vrij voor " Release and Delivery". De Douane of Custom Service geeft in dat geval de camper niet vrij voor import. Het verschepen van je dure camper is dus vooral ook een zaak van vertrouwen in de tussenpersoon waar je gebruik van maakt, en de vraag of deze voldoende liquide is. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

los van feit dat organisaties in zaken uiteraard hun eigen vaste bepalingen hebben, klopt de stelling. Dat in plezierig overleg gezamenlijk afwijkende financiele afspraken gemaakt kunnen worden is bij schrijver WAMSKI bekend.
Ondertussen is de maritiem vakkundige tussenpersoon wel steeds afhankelijk van de snelheid en juistheid inzake facturatie bij de rederij kantoren, en na regelmatige "reminders" en enkele malen (her)versturen van betaalbewijzen komt er dan inderdaad een vrijstelling. Huige camper naar Baltimore bijv. is niet correct gefactureerd, en na 3 reminders nog geen juist en aangepaste factuur...…….. gaan uiteraard bij de klant deze extra verkeerd belaste vracht niet claimen.
Hoezeer e.e.a. nog steeds erg leuk is om te doen, blijft het aan alle kanten hoop duw en trekwerk.
 

 

Link naar reactie
Share on other sites

………………. gelieve ook te noteren dat het de tussenpersoon is die weliswaar op voorhand de ruimte aan boord- als ook douaneformaliteiten (middels bescheiden) bij aanlevering zeker stelt, zodat douanedokument direkt bij aanlevering aan de klant en de rederij gestuurd kan worden. Als ook de ISF filling op basis van de AMS filling van de rederij, opmaak Bill of Lading, USA agent instrueren, tijdig arrival notice ontvangen, klant volledig instrueren t.a.v. de inklaring bij aankomst. Bovenvermelde inzake facturatie: net weer gesprek met rederij agent gehad over foute facturatie. Men schijnt er dan mee bezig te zijn omdat men druk is voor een afvaart aan te komen dit week-end. Rest niet anders dan maar weer pushen de komende uren )-:

Link naar reactie
Share on other sites

Wat weer een verhaal, u bent degene die dit topic veroorzaakt heeft, u had beter gewoon op tijd uw facturen kunnen betalen.

 

U wist dat ik op 2 mei in Baltimore zou ariveren en op 3 mei de camper zou afhalen. U heeft de openstaande factuur van Wallenius op 2 mei overgeboekt, drie weken te laat. Custom Service zit op het vliegveld en toen ik daar, na mijn vlucht, ging melden met het verkeerde document, was deze overboeking  bij Wallenius nog niet binnen en gaf de camper dus niet vrij. Omdat ik geen Relaese and Delevery document had wilde Customs mij niet verder helpen. Na lang aandringen en het bewijs dat ik ruim op tijd de factuur van RobertWWS betaald had kreeg ik wat stempels op dat onjuiste document.

 

De volgende dag, op het kantoor bij Wallenius, bleek dat er nog een factuur van

$ 100.- betaald moest worden. Dit was gewoon het Penalty bedrag, wat volgt uit de leveringsvoorwaarden van Wallenius als de betalingstermijn overschreden is. Dit heeft mij vier uur wachten en $ 200.- gekost.

 

Uw verhaal over verkeerde factureren is nieuw voor mij, laat staan dat u kosten voor uw rekening genomen hebt. Maar het is zoals steeds weer, verhalen die niet geverifieerd kunnen worden.

 

Uw verhaal over duw en trekwerk veroorzaakt u zelf, u geeft tenminste toe dat de gang van zaken, zoals ik deze schets voor het verschepen, klopt. Daar hoort ook vertrouwen bij, dat er aanvankelijk wel was, maar snel verdween na de eerste perikelen in Zeebrugge. 

 

Ik behoor niet tot uw dankbare (?) klanten, integendeel. U heeft mij met het verkeerde document naar Baltimore laten vliegen, moet ik u dankbaar zijn dat ik vier uur heb staan te wachten nadat ik u getelefoneerd had dat er nog een rekening openstond en ik de camper niet meekreeg. Of dat de factuur voor de retourverscheping, € 300.- afweek van de prijsopgave, of ik door u onder druk gezet werd omdat u anders overwoog de verscheping naar Antwerpen te anuleren.

 

 

Magic Ed, ik hoop niet dat je je camper ooit gaat verschepen naar Amerika of terug en dan meemaakt dat deze aan de ketting staat. Je bent dan geen "klager" maar gedupeerd.

Link naar reactie
Share on other sites

Nou Ed, er zijn ook andere tussenpersonen zoals Seabridge in Dusseldorf. Deze zijn ogenschijnlijk duurder maar als ik nu alle extra kosten en verschillen tussen offerte en facturen bij elkaar tel ben je net zo duur uit en waarschijnlij met aanzienlijk minder problemen.

 

Het is fantastisch met je eigen camper daar te rijden maar ga dan minstens zes weken. Een huurcamper rijdt 1 op 3, mijn eigen camper 1 op 12, dat scheelt nogal als je een redelijke rondreis maakt. Mijn reis was 21.000 kilometer.

Link naar reactie
Share on other sites

@Wamski:  de genoemde factuur van Usd. 100,-- was nu een prima voorbeeld van late facturatie. Die werd ons namelijk gepresenteerd op dag van aankomst schip, welke we nog zelfde dag hebben betaald, en bewijs daarvan aan u, rederij en haar agent hebben doorgestuurd.

Onder verwijzing naar onze eerdere uitgebreide uitleg, als ook het aanzienlijk aantal positief afgewerkte (o.a.) Baltimore campers gisteravond New York camper:

quote

Dag Robert, sorry we konden niet meer antwoorden gedurende meerdere uren.

Het is gelukt !

Import douane was in 1100 Raymond Boulevard.

Papierwerk was in orde. We zijn dus vertrokken.

Dankjewel !

Groeten,

Nico
Unquote

Ik ben ondertussen wel klaar met deze zinloze discussie en aanzienlijke werkzaamheden, etc. verder te verklaren. Daarvoor zit in ondertussen iets te lang voor inde scheepvaart.

Link naar reactie
Share on other sites

Beste heer Wamski,

U heeft klaarblijkelijk zeeën van tijd - ik niet, maar uw persoonlijke, rancuneuze & kinderlijk stampvoetende gedrag dwingt me helaas toch weer te reageren.

a) wens u er middels deze reactie stellig op te wijzen dat de facturen en de betaalbewijzen welke ik u destijds heb doorgestuurd d.d. 03.05.2019 voor het afhalen van uw camper ………………. u vertrouwelijk zijn doorgestuurd, en slechts naar u zijn bedoelt geweest om open en inzichtelijk in de afwikkeling te zijn - tenslotte niets te verbergen. Uiteraard niet aan u gestuurd om mijn betalingen en aan mij gerichte facturen door u met de wereld te laten delen. Ik sommeer u hiermee direct te stoppen.
U zult ook de bijzondere tijdstippen en de extreem snelle reacties en acties kunnen herkennen van onze berichten, etc. omwille van uw vrijstelling. In de mailbox namelijk flink wat fijne en complimenteuze berichten van u mogen ontvangen destijds.
Zo stelde wij namelijk ook naar WWL namens u: 
*************************************** URGENT REMINDER **********************

Wing, need immediate express release – people are in the taxi to the terminal!!!!!

Will not take any responsibility for cost and consequences due to to non-release of this camper under booking BEAN1778730  for which attached all relevant payments to you. For your reference we attach them again!

b) haasje repje? Inderdaad en heel vervelend - extra factuur van WWL met datum 03.05.2019 & directe betaling 03.05.2019 met allerhande betaalbewijzen aan u en WWL. Zal duidelijk zijn dat ik u niets meer stuur, want u gooit deze klaarblijkelijk ongeoorloofd en ongevraagd simpelweg de wereld in.
De factuurwaarde van factuur no.: BEANRFSI-1015803 was Euro 89,18 en ontvangen 03.05.2019/15:21 uur van de rederij. Directe aanvullende betaling gedaan en doorgestuurd 03.05.2019/15:31 o.v.v.: 

************************* TOP URGENT ********************
Express release!

c) ook onze wederzijds gemoedelijke correspondentie inzake "escort service" teruggevonden in de mailbox.

Stop met uw belachelijke uitspraken over "soap", vage verhalen en verdraaien van de feiten. U bent jarenlang controller geweest, zo dacht ik begrepen te hebben. Daar zal u zeker heel goed in zijn geweest - ik ben m'n hele leven al maritiem- en logistiek (gediplomeerd)  scheepsbevrachter, en daar héél goed in en dat steeds op basis 24/7

https://www.robertwws.com/camper-shipping

Sta openbare valselijke beschuldigingen pertinent niet toe.
Zal binnenkort tijd inruimen u te bezoeken voor gesprek in uw/deze zaak. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...