apekop Geplaatst: 28 november 2021 Share Geplaatst: 28 november 2021 goede middag. we gaan volgende week 3 dagen naar berlijn,wie heeft enkele goede tips wat we moeten bezoeken? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 28 november 2021 Share Geplaatst: 28 november 2021 Google even op Berlijn en bezienswaardigheden. Je krijgt alle info die je nodig hebt! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
apekop Geplaatst: 29 november 2021 Auteur Share Geplaatst: 29 november 2021 bedankt voor jullie reactie,s Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 29 november 2021 Share Geplaatst: 29 november 2021 Wel effe diep in de buidel tasten>>>>> € 33,00 • 1 jan. t/m 31 dec. 2 personen per nacht incl. belasting Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 29 november 2021 Share Geplaatst: 29 november 2021 En wat is veel? Dat er vooral goed bewaakt wordt geeft mij de indruk dat dat dan ook wel nodig is. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 30 november 2021 Share Geplaatst: 30 november 2021 19 uren geleden, Dr.Dream zei: Stad is een beetje groter dan A'dam, een keer of zes slechts. Zou je in A'dam je camper onbewaakt willen achterlaten dan? Vertel mij wat, ik ben geboren en getogen in A'dam, alhoewel ik er nu niet meer woon zou ik mijn fiets er nog niet onbewaakt achterlaten. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 1 december 2021 Share Geplaatst: 1 december 2021 Wij hebben hier in september een paar dagen gestaan, die € 33,- klopt niet, het is vanaf € 27,- voor een camper tot 7,5 m met 2 personen exclusief water, stroom en douche. In de nacht is het terrein met een hek afgesloten, van de looppoort krijg je een sleutel. Op de fiets veel bezienswaardigheden bezocht, een deel van de Spree afgefietst, een paar dagen was te kort, maar we waren op doorreis. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 1 december 2021 Share Geplaatst: 1 december 2021 Als die prijs niet klopt lieg ik in commissie, ik heb die info uit CC. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
arnoob Geplaatst: 1 december 2021 Share Geplaatst: 1 december 2021 Die € 27 per nacht is wel heel kaal. Voor gebruik van sanitair en afname van stroom en water moet nog wel wat worden bijbetaald: https://wohnmobiloase.com/preise/ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 1 december 2021 Share Geplaatst: 1 december 2021 (aangepast) Hoezo kaal, ik ga met een volle tank water van huis, heb een douche en stroom aan boord, ik ben met een camper op pad, niet met een luxe auto, daarvoor betaal je in het centrum van Amsterdam € 55,- voor 24 uur parkeren. 19 uren geleden, FJC48 zei: Als die prijs niet klopt lieg ik in commissie, ik heb die info uit CC. De site van Oase geeft een vanaf prijs, dat komt overeen wat ik heb betaald. Probeer die € 33,- die op de CC staat maar eens aan te passen, dat gaat je niet lukken, mij in ieder geval niet. En er klopt meer niet van de info op de CC site. 2 december 2021 aangepast door CaradoT135 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 2 december 2021 Share Geplaatst: 2 december 2021 (aangepast) 18 uren geleden, CaradoT135 zei: Probeer die € 33,- die op de CC staat maar eens aan te passen, dat gaat je niet lukken, mij in ieder geval niet. En er klopt meer niet van de info op de CC site. Mij lukt het prima! Plusje indrukken —> wijziging voorstellen —> prijzen en periodes. Over het algemeen wordt het snel doorgevoerd. CC is afhankelijk van gebruikers die wijzigingen doorgeven. Zolang dat niet gebeurt zal info niet aangepast worden! 2 december 2021 aangepast door Adriatik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 2 december 2021 Share Geplaatst: 2 december 2021 Ik zie nog steeds €33,- staan en webbased, krijg ik toch echt een foutmelding als ik een ander bedrag wil toevoegen. Het systeem is zo ingericht dat je over verschillende seizoenen prijzen kan invullen. Dat wil ik niet, ik zou die € 33 willen wijzigen maar dat lukt al helemaal niet. Die kan ik niet wijzigen, maar dat zei ik gisteren ook al. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 2 december 2021 Share Geplaatst: 2 december 2021 (aangepast) Wanneer ik de stappen volg die ik in mijn vorige bericht plaatste, zie ik dit: Die € 33,00 kun je dan wijzigen, vervolgens klikken op ‘Opslaan’, een klaar! 2 december 2021 aangepast door Adriatik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 2 december 2021 Share Geplaatst: 2 december 2021 Met de mobiel had ik vanavond de € 33,- in € 27,- gewijzigd, maar nog steeds staat er € 33,- Tot nu toe was ik redelijk mild over de app, maar dat begint toch de andere kant op te gaan. Ben benieuwd of de wijzigingen worden doorgevoerd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 3 december 2021 Share Geplaatst: 3 december 2021 Ja zeg, een beetje geduld is nooit weg! Er moet eerst een moderator naar kijken. Ik kan me voorstellen dat die niet 24/7 paraat staat! Er kunnen best een paar dagen overheen gaan. Een melding moet eerst gecheckt worden om te voorkomen dat er flauwekul-wijzigingen worden doorgevoerd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.