Ga naar inhoud

reistips voor berlijn


apekop
 Share

Recommended Posts

19 uren geleden, Dr.Dream zei:


Stad is een beetje groter dan A'dam, een keer of zes slechts. Zou je in A'dam je camper onbewaakt willen achterlaten dan?
 

Vertel mij wat, ik ben geboren en getogen in A'dam, alhoewel ik er nu niet meer woon zou ik mijn fiets er nog niet onbewaakt achterlaten.

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Wij hebben hier in september een paar dagen gestaan, die € 33,- klopt niet, het is vanaf € 27,- voor een camper tot 7,5 m met 2 personen exclusief water, stroom en douche. In de nacht is het terrein met een hek afgesloten, van de looppoort krijg je een sleutel. Op de fiets veel bezienswaardigheden bezocht, een deel van de Spree afgefietst, een paar dagen was te kort, maar we waren op doorreis.

 

Oase.JPG

Link naar reactie
Share on other sites

Hoezo kaal, ik ga met een volle tank water van huis, heb een douche en stroom aan boord, ik ben met een camper op pad, niet met een luxe auto, daarvoor betaal je in het centrum van Amsterdam € 55,- voor 24 uur parkeren.

 

19 uren geleden, FJC48 zei:

Als die prijs niet klopt lieg ik in commissie, ik heb die info uit CC.

De site van Oase geeft een vanaf prijs, dat komt overeen wat ik heb betaald. Probeer die € 33,- die op de CC staat maar eens aan te passen, dat gaat je niet lukken, mij in ieder geval niet. En er klopt meer niet van de info op de CC site.

aangepast door CaradoT135
Link naar reactie
Share on other sites

18 uren geleden, CaradoT135 zei:

Probeer die € 33,- die op de CC staat maar eens aan te passen, dat gaat je niet lukken, mij in ieder geval niet. En er klopt meer niet van de info op de CC site.

Mij lukt het prima! Plusje indrukken —> wijziging voorstellen —> prijzen en periodes. Over het algemeen wordt het snel doorgevoerd.
CC is afhankelijk van gebruikers die wijzigingen doorgeven. Zolang dat niet gebeurt zal info niet aangepast worden!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Ik zie nog steeds €33,- staan en webbased, krijg ik toch echt een foutmelding als ik een ander bedrag wil toevoegen. Het systeem is zo ingericht dat je over verschillende seizoenen prijzen kan invullen. Dat wil ik niet, ik zou die € 33 willen wijzigen maar dat lukt al helemaal niet. Die kan ik niet wijzigen, maar dat zei ik gisteren ook al.

 

 

 

 

CC1.thumb.JPG.da2b84a1e83a2029606906523fb23d0e.JPG

CC2.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...