Ga naar inhoud

Schorsing camper voor de wegenbelasting


Hennie

Recommended Posts

Een tip: schors je camper, nu we in deze ernstige corona crisis allemaal de camper in de stalling moeten zetten. De kosten voor maximaal 1 jaar zijn 73 euro. Dus bij minimaal 2 maanden verdien je al gauw 80 euro en nog meer als je een camper hebt van voor 2008. Want dan betaal je de fijnstoftoeslag ook niet meer. 

aangepast door Hennie
  • Like 2
Link naar reactie
Share on other sites

Al gedaan en voor de mijne is het idd maar 24 euro. Ik schors trouwens al als ik weet dat ie 1 maand of langer stilstaat. 

aangepast door SkiRon
Link naar reactie
Share on other sites

Ik schors mijn camper elk jaar van oktober tot april. De belasting is voor mij 79 euro per maand en de schorsing 73 dus voor mij een goede besparing. Nu laat ik hem dus geschorst tot reizen weer kan/mag dus loopt de besparing door tot ????

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 year later...
Op 1-4-2020 om 20:00, Magic Ed. zei:

En vergeet niet de verzekering terug te schroeven naar alleen brand en diefstal want verder kan er niets gebeuren als je stil staat. Dat is nog eens een flinke duit in het vakantie budgetzakje elke maand.

Goeie tip..👍

Link naar reactie
Share on other sites

Op 1-4-2020 om 20:00, Magic Ed. zei:

En vergeet niet de verzekering terug te schroeven naar alleen brand en diefstal want verder kan er niets gebeuren als je stil staat. Dat is nog eens een flinke duit in het vakantie budgetzakje elke maand.

Die mogelijkheid moet dan wel door de verz.maatschappij worden ondersteund, dat is niet altijd het geval.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 6 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid