Ga naar inhoud

Overwinteren z europa ( singles)


Constantijn
 Share

Recommended Posts

Ik heb een Büstner travelvan 590 en wil dit jaar 2 tot 3 maanden gaan overwinteren in z europa. Liefst overvaren naar Marokko maar dat zal wegens c19 te veel risico zijn. Dus rond Almeria, schijnt beste klimaat te zijn en wellicht Algarve?

Ik zoek mede camperaars, liefst alleen want ik ben ook single. 

We hoeven niet alles samen te doen , maar zo af en toe met meerdere wat te ondernemen? Ik stel voor een groepsapp te maken en te kijken hoe en wat. 

06 28244323 .

Man 64 , altijd gewerkt in de ggz en nu met prepensioen. Actief en sportief, wandelschoenen, fiets en subboard altijd mee.

 

20211016_182152.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

4 uren geleden, Constantin zei:

Goh, ich dacht dat hier alleen mensen reageren die geïnteresseerd zijn…

Ik ben altijd geïnteresseerd in het welzijn van anderen. Mijn opmerking over het plaatsen van telefoonnummers in een voor iedereen en overal ter wereld toegankelijk forum is niet flauw bedoeld, maar bedoeld als een serieuze en vooral goed bedoelde waarschuwing. Je kunt met gegeven tips iets doen of het naast je neerleggen. 

 

4 uren geleden, Constantin zei:

…wordt daar niet op gemodereerd? 

Als er een actieve moderator op dit forum aanwezig zou zijn, dan zou hij of zij waarschijnlijk dezelfde waarschuwing geven.

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, Wim Corduwener zei:

Als er een actieve moderator op dit forum aanwezig zou zijn, dan zou hij of zij waarschijnlijk dezelfde waarschuwing geven.

Sterker, in spelregels staat: ‘Respecteer de privacy. Van jezelf en van anderen. Zet dus geen persoonsgegevens (o.a. adressen, telefoonnummers, social media accounts of e-mailadressen) in berichten.’

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Het plaatsen van een telefoonnummer is inderdaad naïef.  Maar enkele reacties op de vraag van Constantijn zijn inderdaad flauw. Je hoeft overigens toch niet perse een reis met de Solo club te maken als je alleenstaand bent. De oproep hier van Constantijn is legitiem.

Ik hoop dat hij inmiddels reacties daarop heeft gehad. Ik wens hem en degenen die meereizen een hele fijne en aangename reis.

 

Groetjes Jelle

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...