Leonneke Geplaatst: 23 oktober 2021 Share Geplaatst: 23 oktober 2021 Ik zoek een Nederlandse handleiding voor mijn Ford Nugget van 2020 geïmporteerd uit Duitsland. Bericht geplaatst24 oktober 2021 door Leonneke Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 23 oktober 2021 Share Geplaatst: 23 oktober 2021 Heb je hier al eens gekeken? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Leonneke Geplaatst: 25 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst: 25 oktober 2021 Dankjewel Wim. Die handleiding heb ik nodig om te achterhalen hoe het kan dat een zekering verkoold is. Mijn Nugget is van juli 2020, geïmporteerd door van Tuyl. Ik heb hem nog geen maand! Ms is die zekering er later bijgezet vanwege een zonnepaneel op het dak!? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 25 oktober 2021 Share Geplaatst: 25 oktober 2021 Als die zekering er later is bijgezet i.v.m. een zonnepaneel zal dat niet in het instructieboekje staan. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Leonneke Geplaatst: 26 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst: 26 oktober 2021 Ja, dat denk ik ook. Dan is noch Ford noch Westfalia verantwoordelijk maar de garage die hem 4 weken geleden verkocht heeft. Wordt vervolgd, do 27 hoor ik wat Ford te zeggen heeft!!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
karien Geplaatst: 3 augustus 2022 Share Geplaatst: 3 augustus 2022 Op 26-10-2021 om 22:26, Leonneke zei: Ja, dat denk ik ook. Dan is noch Ford noch Westfalia verantwoordelijk maar de garage die hem 4 weken geleden verkocht heeft. Wordt vervolgd, do 27 hoor ik wat Ford te zeggen heeft!!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 3 augustus 2022 Share Geplaatst: 3 augustus 2022 ???? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.