K R Geplaatst: 10 augustus 2021 Share Geplaatst: 10 augustus 2021 Bij m'n Chausson Titanium 69 zit er naast de Shurflo waterpomp een piëzo speaker (zoemer, buzzer). Er zitten drie standen op: Off, Min en Max. Tot op heden heb ik nog niet gemerkt dat er geluid uit komt..... Ik heb hem op de stand Max staan. Zie de afbeelding. Heeft iemand een idee waar deze voor is? Dank alvast voor de reacties. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 10 augustus 2021 Share Geplaatst: 10 augustus 2021 Als je een elektrisch uitklapbaar trapje hebt, dan zou je kunnen proberen om het contact van de kampeerauto aan te zetten terwijl het trapje nog uitgeklapt is. De kans is groot dat die zoemer dan gaat zoemen om je te waarschuwen dat je het trapje moet inklappen voordat je gaat rijden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
K R Geplaatst: 10 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst: 10 augustus 2021 Hoi Wim, Nee, dat is het niet. Geen elektrisch uitklapbaar trapje in de Chausson Ti69. Maar wel bedankt voor de reactie Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 10 augustus 2021 Share Geplaatst: 10 augustus 2021 Een detector voor schadelijke gassen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
K R Geplaatst: 10 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst: 10 augustus 2021 Ja, dat zou natuurlijk kunnen. Maar waarom deze dan helemaal weggestopt is bij de waterpomp onder de bank? Dat lijkt me ook weer niet logisch. Iemand nog een idee? Toch bedankt "Adriatik". Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 10 augustus 2021 Share Geplaatst: 10 augustus 2021 3 uren geleden, K R zei: Maar waarom deze dan helemaal weggestopt is bij de waterpomp onder de bank? Die zoemer heeft men aan de binnenkant van de bank gemonteerd omdat dat ding niet per se in het zicht hoeft; als je ’m maar kunt horen. Zo zou ik het zelf ook doen. Volgende vraag: heb je onder je kampeerauto uitdraaibare poten? Lijkt me handig als je die poten hebt uitgedraaid, je wilt de motor starten om weg te rijden en die zoemer waarschuwt omdat je de poten bent vergeten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
K R Geplaatst: 11 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst: 11 augustus 2021 Nee, dat is het ook niet. Geen uitdraaibare poten en niet iets voor gevaarlijke stoffen Wat is het dan wel! Het is de zoemer voor de achteruitrijsensoren! Een ieder bedankt voor het meedenken..... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 11 augustus 2021 Share Geplaatst: 11 augustus 2021 Dus als je te dichtbij een obstakel komt tijdens het achteruitrijden gaat hij geluid maken, dat weet ik dan ook weer. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.