Ga naar inhoud

inschrijvings loterij en afgelaste reizen


Gerard en Gonnie
 Share

Recommended Posts

 

Geacht team Reizen,

 
ik heb u aangegeven dat wij nu voor de derde maal in twee jaar worden geconfronteerd met de afgelasting van een geplande camperreis .
ik heb mijn respect uitgesproken voor de zorgvuldigheid en de afwegingen bij de NKC reizen afdeling. Daar kun je op vertrouwen.
 
 
U schrijft dat u nog niet weet of er zg “vroegboeklinks “ worden verstrekt.
 
Dat betekent voor ons heel veel negatiefs.
 
de onzekerheid en stress van de boekingsochtend voor de camperreos is inmiddels onder NKC-ers legendarisch:
 
- stress over een platliggende NKC-website op het moment supreme ’s ochtends direct na 10 uur
- stress dat je niet in de website kunt komen
- dat je wordt afgewezen en later toch blijkt te zijn toegelaten
- stress dat al dit gedoe tot gevolg heeft dat je niet aan je favoriete reis kunt deelnemen
 
DAT WAREN WE GEWEND
NU IS HET NOG ERGER
- immers twee jaar lang al drie reizen gecanceld
- twee jaar lang alles om de geplande reis  heen gepland 
- en dan nu opnieuw moeten deelnemen aan de stress en loterij van de massale inschrijving!
- wij plannen onze vakantie nu al op het moment dat we thuis moeten zijn om te verytrouwen op ons eigen internet
- vanaf vakantie adres met onbetrouwbaar internet vergroot stress en risico’s
 
WAAROM NIET WAT ANDEREN ( zoals far east travel) DOEN ?
- één week van tevoren heeft de groep van de afgelaste reis de kans om in te schrijven op dezelfde reis op de eerstvolgende datum
 
u realiseert zich waarschijnlijk niet hoe hoog de stress is en wordt met de voortzetting van de huidige inschrijvingsloterij.
 
Daarom dringend ons verzoek 
 
Geef ons een als ingeschrevenen voor de afgelaste reis de eerste kans in te schrijven voor de eerstvolgende reis zonder de loterijstress op de massale inschrijfochtend
 
wij zullen ook het NKC bestuur van onze vraag op de hoogtec stellen
 
Gerard en Gonnie van Evert
 
 

033 - 467 70 70
camperreizen@nkc.nl
Link naar reactie
Share on other sites

Hier een brief aan het team reizen plaatsen heeft geen enkele zin. De brief zal niet gelezen, en al helemaal niet beantwoord worden.

Overigens, maar dat terzijde, lijkt mij in uw situatie - waarbij kennelijk onzekerheid al heel snel stress oplevert - het camperen in het algemeen een stevige uitdaging te zijn.
Veel sterkte!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...