Arnold_W Geplaatst: 31 juli 2021 Share Geplaatst: 31 juli 2021 Na twee dagen onze nieuwe Adria Coral plus 760 in gebruik gehad te hebben wilden we de afvalwatertank legen. Er zit geen kraan open/dicht bij de afvoerpijp zoals in de gebruiksaanwijzing staat. Vermoedelijk gaat het via een elektrische bediening, maar ik kan nergens een schakelaar vinden. Op het control panel wordt alleen het niveau aangegeven. Ra ra, waar kan ik iets vinden om het vuil water te lozen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 31 juli 2021 Share Geplaatst: 31 juli 2021 Misschien zo Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Arnold_W Geplaatst: 1 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst: 1 augustus 2021 9 uren geleden, FJC48 zei: Misschien zo Helaas, zo zit het niet. Bij de cassette is geen sleutel (ook geen ruimte voor) en bij de uitstroomopening is ook geen stang waar je aan kunt draaien. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 1 augustus 2021 Share Geplaatst: 1 augustus 2021 Als de camper inderdaad nieuw is zou ik de vraag bij de dealer neerleggen. Die zal het antwoord wel hebben. Overigens meen ik dat de 760 niet bestaat (of zit ik er zo naast?). Wel de 670. Bedoel je die? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Arnold_W Geplaatst: 1 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst: 1 augustus 2021 Eindelijk gevonden: links van de bestuurdersstoel zit een schakelaar waarmee de afvoer wordt geopend. Reuze handig, maar je moet het wel even weten. En slordig dat de dealer het niet genoemd heeft en dat het fout in de gebruiksaanwijzing staat. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Arnold_W Geplaatst: 1 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst: 1 augustus 2021 4 minuten geleden, Adriatik zei: Als de camper inderdaad nieuw is zou ik de vraag bij de dealer neerleggen. Die zal het antwoord wel hebben. Overigens meen ik dat de 760 niet bestaat (of zit ik er zo naast?). Wel de 670. Bedoel je die? Klopt, moet 670 zijn. Oplossing na uren zoeken gevonden: links van de bestuurdersstoel zit een schakelaar. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 1 augustus 2021 Share Geplaatst: 1 augustus 2021 5 uren geleden, Arnold_W zei: En slordig dat de dealer het niet genoemd heeft Dealers weten ook vaak niet alles van wat wat ze verkopen en gebruiksaanwijzingen worden niet altijd geactualiseerd. Het kan best zijn dat Type 670 bij de buurman weer anders werkt. Toen onze dealer de camper aan het uitleggen was, wilde hij laten zien hoe je de luifel kunt uitdraaien met een slinger en wist niet dat het een elektrische luifel is in dus met een schakelaar werkt. Wees blij met die schakelaar dan hoef je niet op je knieën in het natte gras om je vuilwatertank te legen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.