Ga naar inhoud

Korting lidmaatschap nieuwe leden!!!


Jelle
 Share

Recommended Posts

Beste NKC, het stuit me zeer tegen de borst dat u nieuwe leden werft met flinke kortingen op de contributiebijdragen.

Zoals veel bedrijven geeft men liever aan nieuwe leden iets dan aan langdurig zittende. Dit terwijl het geen noodzaak is om op deze wijze nieuwe leden voor de NKC te werven, gelet op uw trotse melding dat het aantal leden de 50.000 is gepasseerd. Ik krijg de indruk dat de NKC steeds verder verwijdert raakt van haar oorspronkelijke doelstellingen en steeds meer verwordt tot een commerciële instelling. Zinloze acties zoals met de United Consumers  kaart en andere zogenaamde voordeel acties die ook via andere weg behaald kunnen worden staven mijn gedachte.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik krijg ook het idee dat de NKC te groot is geworden ,en het op een verkeerde manier inzet ,er zijn voor ons camperaars veel problemen ,maar zie weinig beweging van de NKC ,krijg zelfs het idee dat de NKC liever om de tafel zit met de tegenpartij en ze liever te vriend houdt ,met de mensen die ons camperaars op alle manieren proberen geld af te troggelen ,krijgen wij ook een brief van de belastingdienst om even die 15% extra op tafel te leggen voor de roetuitstoot ,een camper Hymer 694 bouwjaar 2011 ,waar gaat dit allemaal om ,wij zijn zelden in Nederland met de camper ,betalen in het buitenland overal al aan mee dure brandstof ,tol , e.d.,dit is er ook in zeer snel tempo doorgedrukt ze zijn nog niet bij machte om het in een keer te heffen daar ze de boel er nog niet voor in orde hebben ,maar als het om graaien gaat is alles snel rond ,hoe zit het met de BPM die in strijd is met Europese regels ,nooit afgeschaft !! ,en ten slot hoe zit het met de plezier  vaartuigen ,ik denk dat daar veel meer in om gaat wat vervuiling betreft ,maar hoor daar totaal niets over terwijl die mensen toch voor zeker 85% in Nederland rondtuffen ,ik zou zeggen NKC doe eens iets voor de camperaars ,organiseer desnoods een totale optocht naar den Haag om te protesteren ,het is uw taak als belanghebbende organisatie om in de bres te springen voor ons 

Link naar reactie
Share on other sites

Ja, Ja, wat zijn wij weer lekker negatief. Wij hebben uitstekende ervaringen met de NKC en wat zij doen. Ook deze organisatie moet  mee met de tijd en niet stil blijven staan in de tijd zoals jullie dit zouden willen. Ook voor antwoorden onderweg staat de NKC klaar. Om nieuwe leden te werven moet je iets bieden en voorop lopen om de doorstroom van alle nieuwe leden in goede banen te leiden. Ook de opmerking ze worden te groot. Ja wit willen jullie dan stilstaan en maar niets meer doen als bij de start. En dan de opmerkingen over allerlei zaken die niet direct bij deze organisatie op het bordje leggen. Ik ben er van overtuigd dat ook de NKC dit niet onberoerd laat in de toekomst. Kom op mensen wees positief en steek de helpende hand uit naar deze organisatie voor die paar tientjes per jaar

 

Frans & Gonny

Link naar reactie
Share on other sites

Beste Gonny, je verwisselt kritisch zijn met negatief zijn. Als de organisatie goed is en wat te bieden heeft dan hoeft ze niet op deze manier leden te werven. En dat blijkt ook uit het aantal leden van nu, namelijk meer dan 50.000 zoals de NKC zelf aangeeft.  Natuurlijk moet een organisatie mee gaan met de tijd, maar wat heeft een ledenwerving met korting daar mee te maken. Wat ik ook bedoelde is dat de NKC bij zijn corebusiness moet blijven en niet allerlei onnodige randartikelen moet aanbieden. Daar zit niemand op te wachten omdat dit soort zaken via legio kanalen ook al (lang) wordt aangeboden. Dat is dus niet mee gaan met de tijd, maar gewoon kopiëren wat er al is. Onnodig dus.  

Link naar reactie
Share on other sites

Helemaal mee eens. Nkc doet het op zich prima maar wordt te groot, te commercieel ook. Ben bang dat ze te beïnvloeden zijn door bedrijven en zich daardoor laten leiden in plaats van de ledenbelangen op 1 te zetten. Die tankpas slaat inderdaad helemaal nergens op. 

Jammer. 

Link naar reactie
Share on other sites

De NKC raakt van de basis af, van hoe de NKC ooit is ontstaan, met hun 3 vormen van lidmaatschap. Je kunt nu kiezen tussen, alleen de app, basis, en basis plus. Als je alleen de basis kiest verwacht je toch de boeken over camperplaatsen en toch niet over campings. Ik vind de basis plus is een uitbreiding met campings voor mensen die in het voorjaar of najaar een tocht willen maken en gebruik willen maken van verwarmt sanitair op een camping. Op deze manier is er dus een lidmaatschap verhoging van € 5,- door onze strot gedrukt, wil je nu de boeken over camperplaatsen hebben. Ik snap niet dat er nog niemand hier over gereageerd heeft, of heeft niemand dit in de gaten, dat de NKC hier verkeerd bezig is. 

Vr.gr,

J.Vrij

Link naar reactie
Share on other sites

ja Magic je hebt gelijk ,en dat stoort mij dan ook ,maar ik had ook al een oproep gedaan dat er aan die toeslag voor de belasting iets te doen moet zijn ,boeren en aannemers kunnen naar den Haag ,maar camperaars willen liever betalen lijkt mij ,ik heb nog geen enkele reactie gezien op mijn verhaal ,en ook hier zit de NKC niet achteraan ,want die 15 % TOESLAG HEEFT TOTAAL NIETS MET HET MILIEU TE DOEN ,DAT IS ALLEEN MAAR EEN VERKAPTE BELASTING VERHOGING ,en als ze dat allemaal naar de hand hebben gezet zullen ze over een tijd wel met het kwarttarief willen sleutelen ,we hebben een regering die alleen maar meer wil ,en clubs die zich in mijn ogen niet inspannen om zich te verzetten ,en proberen de hoge heren te vriend te houden ,maar zoals gezegd mensen betalen liever dan dat ze actie ondernemen ,want van de NKC hoeven wij ook niets te verwachten 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het is van de zotte dat nieuwe leden minder betalen dan hen die al jáááren lid zijn.

Nóg gekker is dat de NKC niet eens zélf reageert in de rubriek ‘Feedback voor de NKC’. Dat geeft de indruk dat je best feedback mag geven, maar dat het teveel gevraagd is te verwachten dat er iets mee gedaan wordt. Wat een zelfgenoegzame club is die NKC geworden!

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Ook in een stadium rond het jubileum gaf men nieuwe leden korting op de te boeken reizen en leden die vaak een reis boekten niet !

Kortom rupsje nooit genoeg qua ledental want men wil de grootste club van Europa worden!!!. Deze arrogantie zal nog opbreken lijkt me. 

Link naar reactie
Share on other sites

Heel goed antwoord NKC Moderator, niet dus. Blinkt uit in nietszeggendheid. Versterkt gevoel dat NKC lak heeft aan zijn leden. Ik had op zijn minst verwacht dat er uitleg zou worden gegeven waarom zo gehandeld. Persoonlijk raakt mij niet zo erg hetgeen bovenstaande leden naar voren brengen. Je ziet wel vaker dat organisaties korting geven aan nieuwe leden. Maar de reactie door de nkc daarop is beneden peil

Link naar reactie
Share on other sites

Het heeft mij wel over de streep getrokken die korting, ik vond 59 euro te veel om te proberen, nu met die korting dacht ik, ik probeer het, bevalt het niet dan houden we ermee op. 

Link naar reactie
Share on other sites

het antwoord van de moderator is een zichzelf respecteren de organisatie onwaardig. Dit geeft dus aan hoe men over bestaande leden denkt!

De grootste willen zijn vraagt ook om maatregelen/aktie,s en beheer die passen bij een professionele organisatie!  

Link naar reactie
Share on other sites

  • 9 months later...
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...