Stuif Geplaatst: 30 juni 2021 Share Geplaatst: 30 juni 2021 nadat de camper fiat ducato 2.0 een jaar in de stalling heeft gestaan is het vermogen van de morot te laag, maximum snelheid in 4e 80 km/uur in de vijdeversnelling nog lager maximaal 2500 toeren worden bereit, RA RA hoe dat kan. Ik heb het brandstoffilter vervangen.. helpt niet . als de motor stationaair draait en je geeft gas voel je de druk in de luchttoevoer slang naar de motor toenemen. wie weet een mogelijke oorzaak. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 30 juni 2021 Share Geplaatst: 30 juni 2021 Moet eigenlijk niet mogen maar zijn de verstuivers misschien verstopt? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Spike Geplaatst: 1 juli 2021 Share Geplaatst: 1 juli 2021 Of een marter heeft zich tegoed gedaan aan slangetjes, bedrading o.i.d. Ga alles na waar op geknabbeld is onder de motorkap. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 1 juli 2021 Share Geplaatst: 1 juli 2021 Op 30-6-2021 om 21:00, Stuif zei: nadat de camper fiat ducato 2.0 een jaar in de stalling heeft gestaan is het vermogen van de morot te laag, maximum snelheid in 4e 80 km/uur in de vijdeversnelling nog lager maximaal 2500 toeren worden bereit, RA RA hoe dat kan. Ik heb het brandstoffilter vervangen.. helpt niet . als de motor stationaair draait en je geeft gas voel je de druk in de luchttoevoer slang naar de motor toenemen. wie weet een mogelijke oorzaak. Ik heb een soortgelijk probleem gehad. Een klepje of actuator was defect die de druk van de turbo regelde. De Fiat dealer kon dit overigens uitlezen. De kosten voor vervanging viel mee, ik meen rond de 100€. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JaapP Geplaatst: 10 juli 2021 Share Geplaatst: 10 juli 2021 (aangepast) ik heb zelf veel problemen gehad met het vermogen van mijn Ducato 2.8 TD van 2002. Niet meer vooruit te branden. Verstuivers vervangen, luchtfilter vernieuwd, niets hielp. Uiteindelijk bleek het roetfilter in de uitlaat verstopt te zijn. Terwijl volgens Fiat er helemaal geen roetfilter in zit. Roetfilter is verwijderd en hij loopt weer als een zonnetje. 10 juli 2021 aangepast door JaapP typefoutje Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.