PetruW Geplaatst: 26 april 2021 Share Geplaatst: 26 april 2021 Ik heb allemaal kleine gele vlekjes op het camperdak. Met Gently polis, Gently clean en mail remover, gaat het er niet af, is er iemand die een oplossing heeft, Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Spike Geplaatst: 26 april 2021 Share Geplaatst: 26 april 2021 Zo te ziet lijken het kleine harsplekken. Onder een boom (berk?) gestaan? Te verwijderen met terpetine Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
PetruW Geplaatst: 26 april 2021 Auteur Share Geplaatst: 26 april 2021 Nee , geen hars , want het is glad, terpentine werkt ook niet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
PetruW Geplaatst: 27 april 2021 Auteur Share Geplaatst: 27 april 2021 Hallo dr dream, welk product specifiek?, staat geen produkt bij geschikt voor camperdak ivm lakbeschadiging Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 28 april 2021 Share Geplaatst: 28 april 2021 Op 26-4-2021 om 17:25, PetruW zei: Ik heb allemaal kleine gele vlekjes op het camperdak. Als ze op het dak zitten dan hebben ze waarschijnlijk ook op de cabine en de voorruit gezeten, niet opgevallen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 28 april 2021 Share Geplaatst: 28 april 2021 Is Commadat 4 (groene bus ) niet een oplossing ! . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
PetruW Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Share Geplaatst: 1 mei 2021 Nee alleen op voorkant van het dak van de hymer, de rest niet????, laat nu even zitten , misschien gaat het na een tijdje door weersinvloeden weg. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Henk R Geplaatst: 22 mei 2021 Share Geplaatst: 22 mei 2021 Ik denk inderdaad dat het hars van een boom is, van het bekende merk Valma is er een middel dat hars verwijderd. Het heet heel simpel harsverwijderaar en kost een paar euro,met doekje opbrengen en het poetst het zo weg. Ik heb het regelmatig gebruikt en werkt perfect Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Plezeerig geplaar Geplaatst: 10 november 2021 Share Geplaatst: 10 november 2021 Het zijn geen gevulde hagelputjes ???? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 12 november 2021 Share Geplaatst: 12 november 2021 Peter , heb je camper bij of onder de bomen gestaan , zo ja dan kan het mieren pies zijn , ik heb dat ook gehad en verwijderd met 1 2 3 . Neem wel de juiste want er zijn enkele uitvoeringen . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.