Ga naar inhoud

Panorama dakraam


Adriatik
 Share

Recommended Posts

Ik heb vorig jaar een fijne Adria camper gekocht. Hij bevalt me goed, maar ik had er graag een panorama dakraam boven de cabine in gehad. Het lijkt me een hoop licht in de camper te schelen.

Ik ben op internet aan het zoeken geweest, maar kan nergens vinden of die ramen achteraf in te bouwen zijn. Dakramen in overvloed, maar geen dakraam boven de cabine.

Wie weet of dit soort ramen te koop zijn en achteraf zijn in te bouwen.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik bezit een Adria Matrix sumpreme , als je nu naar een Adri dealer gaan en dan zon nieuwe raam bestel , dan kan je hem zelf of laten inbouwen , zo moeilijk kan het toch niet zijn . Let wel op dat je het zelfde bouwjaar neem i.v.b ronding dak .

 

Zitten er ook niet van die ramen in de Coral 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb vorig jaar een deur voor in mijn dichte aanhanger gemaakt. Ik heb toch wel even een paar keer diep adem gehaald voordat ik de decoupeerzaag in de aanhanger zette.

Laat staan als je de zaag in het dak van je camper moet zetten. Ik denk dat je 7 kleuren hebt ge......ten voordat je de zaag aanzet, ik wel in ieder geval en ik heb echt geen 2 linker handen. 

Link naar reactie
Share on other sites

19 uren geleden, trailerad zei:

Ik heb vorig jaar een deur voor in mijn dichte aanhanger gemaakt. Ik heb toch wel even een paar keer diep adem gehaald voordat ik de decoupeerzaag in de aanhanger zette.

Laat staan als je de zaag in het dak van je camper moet zetten. Ik denk dat je 7 kleuren hebt ge......ten voordat je de zaag aanzet, ik wel in ieder geval en ik heb echt geen 2 linker handen. 

Maak even een zaag mal   , plak schilders tape 2 lagen op het dak over de zaag naad , mal er op leggen die ook weer vastplakken en gat boren van 8 mm binnen de zaagmaat en dan rustig uit zagen , zorg er voor dat de losse deel niet naar binnen valt , even weer een tape plakken over de deel waar al gezaagd is . Plak evt ook tape aan de binnen zijde als dit kan voor het splinteren 

 

Dream , ik heb er ook een inzitten origineel waar totaal geen probleem , is keurig netjes en duurzaam monteert . 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...