Ga naar inhoud

Dode hoek stickers


Hymer694
 Share

Recommended Posts

Ik hoor hier op de site,s weinig over de nieuwe toestanden van de Fransen met het oog op nu weer een dode hoek stickers ,nou mag ik het over het hooft zien ,maar er word met geen woord gerept door NKC over deze misdaad weer van de Fransen ,Ik en met mij zullen er velen zijn die niet zitten te wachten op deze niuwe rage van de Fransen om de camper vol te plakken met die ongein ,waarom komen  de camper clubs niet in actie ? of vinden ze dit niet interessant genoeg om voor de camperraar op te komen !het is langzamerhand altijd wat is het niet in Nederland met hun fijnstof gezeur ,en toch al veel te hogen kosten voor de campers ,dan komen de buitlanden telkens met van die idiote zaken aandragen ,eerst dee Fransen met de blaaspijpjes ,nu weer dit ,,en als straks alle Europese landen van die onzinnige dingen gaan bedenken ,kunnen ze de campers wel in de grondverf van de fabriek af sturen ,want dan worden ze wel behangen door alle idiote zaken die er dan bedacht gaan worden ,NKC maak je eens hard voor dit soort zaken ,het gaat niet alleen maar om de mooie sier te maken bij de camperraars 

 

Link naar reactie
Share on other sites

21 minuten geleden, supreme zei:

Perre , staat er ergens geen regel geschreven dat dit niet voor campers zou gelden ? .

Supreme, ik heb het niet gezien.  Ik zou verwachten dat een uitzondering voor campers vermeld wordt in de landeninformatie van NKC en ANWB.

NKC zegt dat de sticker nodig is voor voertuigen boven 3500 kg en refereert zelfs naar een instructie video en adressen waar ze verkrijgbaar zijn.

Zie  https://www.nkc.nl/advies/onderweg/landeninformatie/met-de-camper-naar-frankrijk/

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...