Ga naar inhoud

Flat-jack leveler


Kleermaker
 Share

Recommended Posts

Ik heb die luchtzak al een horen ploffen. Je schrikt je rot.
Maar de gewone oprijdblokken gaan ook stuk. Ik ben nu aan de 2e set bezig, gekocht in 2016 en rijp voor de kliko in 2019. Na bestudering van de kapotte eerste set heb ik ervoor gekozen om deze direct te verstevigen met twee trespaplaatjes, een aan de achterkant bij het grote gat en een aan de onderkant met schroeven door de grote gaten. Uit de kapotte bleek namelijk dat deze barstten omdat ze door het gewicht / de druk uit elkaar gingen. Dat is nu (bijna) uitgesloten. Eens kijken hoelang deze het volhouden.
 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Op 11-2-2020 om 15:53, Magic Ed. zei:

Ik heb die luchtzak al een horen ploffen. Je schrikt je rot.
Maar de gewone oprijdblokken gaan ook stuk. Ik ben nu aan de 2e set bezig, gekocht in 2016 en rijp voor de kliko in 2019. Na bestudering van de kapotte eerste set heb ik ervoor gekozen om deze direct te verstevigen met twee trespaplaatjes, een aan de achterkant bij het grote gat en een aan de onderkant met schroeven door de grote gaten. Uit de kapotte bleek namelijk dat deze barstten omdat ze door het gewicht / de druk uit elkaar gingen. Dat is nu (bijna) uitgesloten. Eens kijken hoelang deze het volhouden.
 

Ben al 3 jaar in bezit van flat-yak,1keer een klapper gehad maar dat was de eerste serie,daarn geen last ben erg tevreden je moet ze alleen op pompen wat op de flat-yak staat en vooral niet in de hete zon altijd een bescherm hoes er voor dat scheelt ook want als de zon er op staat zal de druk nog hoger worden en dan zit er wel de kans in dat ie ploft en het is dan net of er een bom ontploft en wibbelen valt erg mee.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 8 months later...

Ik heb twee flat Jack levelers. Ik heb ze niet meer nodig, onze camper zet zich automatisch waterpas op de luchtvering. Ik heb ze verschillende keren gebruikt, wel altijd met de bij gekocht compressor opgeblazen. Deze compressor is op de 0,1 bar af te stellen. In de flat jacks mag niet meer 1,2 bar. Onze camper stond niets meer te wiebelen met of zonder de luchtzakken. Ik was er best over tevreden. Ik had wel een paar uitdraaisteunen gemonteerd. Die zitten nu ook onder onze (gebruikte) nieuwe camper.

Ik verkoop de flat jacks niet, je weet maar nooit waar je ze voor nodig hebt. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...