Ga naar inhoud

United Consumers


yvonne
 Share

Recommended Posts

Gezien in de aanvullende voorwaarden dat je in 6maanden 250L brandstof moet hebben getankt.

In de brief van NKC hadden ze daar wel op mogen wijzen. Staat mooi boven aan gratis, maar als je dan even goed verder leest in de voorwaarden.!!!!

En dan moet het tankstation nog bij je in de buurt liggen anders heb je het voordeel al opgereden.!!

Link naar reactie
Share on other sites

En zo heb ik dit opgelost:
 

Verzonden: zondag 24 november 2019 13:20
Aan: 'info@unitedconsumers.com'
Onderwerp: Uitschrijven deelnemer nummer: …………….
Urgentie: Hoog

 

Beste,

Wegens onjuiste en misleidende info van de NKC wens ik per direct mijn lidmaatschap …………… van United Consumers te beëindigen.
Ter info verwijs ik u naar: https://www.nkcforum.nl/topic/12-united-consumers/
Graag ontvang ik van u per omgaande een bevestiging van uitschrijving.
Met groet,
……………..

Link naar reactie
Share on other sites

Kaart gewoon weggegooid; zit niet op dit soort onzin te wachten. Wel schadelijk dat de troep eerst verzonden wordt ipv vooraf inventariseren wie misschien belangstelling heeft. Nu heeft United Consumers sowieso geen goede naam als het gaat om klantvriendelijk optreden dus dat dit het resultaat is, verbaasd mij dan weer niet… Jammer voor de mensen die er ingestonken zijn; als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook...

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 21-11-2019 om 17:14, G.Borst zei:

Gezien in de aanvullende voorwaarden dat je in 6maanden 250L brandstof moet hebben getankt.

In de brief van NKC hadden ze daar wel op mogen wijzen. Staat mooi boven aan gratis, maar als je dan even goed verder leest in de voorwaarden.!!!!

En dan moet het tankstation nog bij je in de buurt liggen anders heb je het voordeel al opgereden.!!

 

1 uur geleden, Derk2006 zei:

Kaart gewoon weggegooid; zit niet op dit soort onzin te wachten. Wel schadelijk dat de troep eerst verzonden wordt ipv vooraf inventariseren wie misschien belangstelling heeft. Nu heeft United Consumers sowieso geen goede naam als het gaat om klantvriendelijk optreden dus dat dit het resultaat is, verbaasd mij dan weer niet… Jammer voor de mensen die er ingestonken zijn; als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook...

 

 

Link naar reactie
Share on other sites


De NKC / UnitedConsumers tankkaart is gratis voor NKC-leden en leden hoeven daarvoor geen € 5,-  te betalen, ook niet als men binnen 6 maanden geen 250 liter tankt, dat is van te voren afgesproken met UnitedConsumers.

Voor alle overige vragen kan men het beste telefonisch contact opnemen met United Consumers:

040 – 235 05 60

Link naar reactie
Share on other sites

46 minuten geleden, NKC Moderator zei:


De NKC / UnitedConsumers tankkaart is gratis voor NKC-leden en leden hoeven daarvoor geen € 5,-  te betalen, ook niet als men binnen 6 maanden geen 250 liter tankt, dat is van te voren afgesproken met UnitedConsumers.

Voor alle overige vragen kan men het beste telefonisch contact opnemen met United Consumers:

040 – 235 05 60

 

Dat weten ze daar kennelijk niet bij UC. Want wij krijgen in de voorwaarden gewoon die 250 liter per 6 maanden bepaling met 5,- euro boete te zien. En hen hiermee geconfronteerd hebbende (zie boven voor c.c.) kreeg ik heden deze reactie per email:
 

Beste ....,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We vinden het jammer om te vernemen dat u geen gebruik wenst te maken van onze tankkaart.

Hierbij de bevestiging dat wij uw account hebben beëindigd. De tankkaart die u heeft ontvangen kunt u bij deze vernietigen.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,
Sabine Rousseau | Service Team
040 - 2350560
info@unitedconsumers.com

 

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

vind het nogal dubbel, dat de nkc zo met de privacy wetgeving bezig is en als je met deze kaart iets wil aanvangen, dat je het hemd van het lijf wordt gevraagd.

 

De site https://www.brandstof-zoeker.nl/ kan je een vinkje plaatje waar je stations kan vinden in Nederland. Echter kan  je ook stations vinden, die zonder de kaart  NOG goedkoper zijn met de kaart. 

 

Arie

Link naar reactie
Share on other sites

  • Gast pinned en unpinned this Onderwerp

Ik heb een mail gestuurd naar United Consumers over de brandstofkaart. O.a. medegeeld dat ik van kaart af wil. Er werd wel gezegd dat er geen kosten bij te weinig afname brandstof in rekeing gebracht zou worden, maar hoe ik van de kaart afkom. geen idee. Daar geen antwoord op.

Link naar reactie
Share on other sites

U kunt gebruik maken van de kaart, maar dit hoeft uiteraard niet.

De NKC biedt vele vormen van ledenvoordeel. Dit doen we voor een hele brede doelgroep. Het ene voordeel spreekt één deel van de doelgroep aan en het andere voordeel weer een ander deel van de groep. Dit proberen wij zoveel mogelijk in balans te houden.

 

De verschillende ledenvoordelen kosten de NKC geen geld omdat we hierover afspraken maken met de leveranciers. De NKC verdient ook niets aan de verschillende ledenvoordelen, ieder voordeel geven we door aan onze leden.

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Misschien kan de NKC eens contact opnemen bij de ANWB, hoe die de korting op de brandstof geregeld heeft. In mijn plaats betaal ik zaterdags voor diesel €1,27. Een stuk je verderop betaal ik aan de pomp € 1,31 en daar gaat via de ANWB € 0,05 vanaf. Bij zo'n groot ledental moet het toch mogelijk zijn om bij de verzekeringsmaatschappij voor je camper een grotere korting op je premie te krijgen. Ik ben nu overgestapt naar de ANWB met volledige wegenwacht service, en daar is de premie voor mijn camper ongeveer € 125,- goedkoper. Ik blijf wel lid omdat ik de app en de Kampeerauto erg goed vind.

Link naar reactie
Share on other sites

Ook ik heb mij verbaasd over de ongevraagde tankpas.  Dat versturen van deze passen zal best een aardige porto kostenpost zijn.  De meeste Km's worden door mij verreden in het buitenland.

De pas is regelrecht in de prullenbak verwenen. Zonde van alle kosten, energie, en tijd.

Dit wilde ik even kwijt

Wim

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zoals zovelen heb ik ook de kaart direct weg gemikt. jammer dat het NKC meedoet aan dit soort zooi verspreiding. Beter zou zijn om op de site of in het blad kenbaar te maken dat men hieraan mee kan doen en op aanvraag de kaart ontvangt in plaats van alle maar op te sturen. Een beter milieu begint bij jezelf toch? 

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...