Ga naar inhoud
yvonne

United Consumers

Recommended Posts

Gezien in de aanvullende voorwaarden dat je in 6maanden 250L brandstof moet hebben getankt.

In de brief van NKC hadden ze daar wel op mogen wijzen. Staat mooi boven aan gratis, maar als je dan even goed verder leest in de voorwaarden.!!!!

En dan moet het tankstation nog bij je in de buurt liggen anders heb je het voordeel al opgereden.!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt NKC. Hoe kom ik dan nu weer van die kaart af. Zoveel tank ik niet dus voordeel slaat om in nadeel

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit geld voor mij ook want ik kan net zoals iedereen goed koop tanken in de omgeving zonder personeel dus wat tedoen met dei kaart en nkc dit had je kunnen voor zien dat het geen voor deel is

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo heb ik dit opgelost:
 

Verzonden: zondag 24 november 2019 13:20
Aan: 'info@unitedconsumers.com'
Onderwerp: Uitschrijven deelnemer nummer: …………….
Urgentie: Hoog

 

Beste,

Wegens onjuiste en misleidende info van de NKC wens ik per direct mijn lidmaatschap …………… van United Consumers te beëindigen.
Ter info verwijs ik u naar: https://www.nkcforum.nl/topic/12-united-consumers/
Graag ontvang ik van u per omgaande een bevestiging van uitschrijving.
Met groet,
……………..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaart gewoon weggegooid; zit niet op dit soort onzin te wachten. Wel schadelijk dat de troep eerst verzonden wordt ipv vooraf inventariseren wie misschien belangstelling heeft. Nu heeft United Consumers sowieso geen goede naam als het gaat om klantvriendelijk optreden dus dat dit het resultaat is, verbaasd mij dan weer niet… Jammer voor de mensen die er ingestonken zijn; als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 21-11-2019 om 17:14, G.Borst zei:

Gezien in de aanvullende voorwaarden dat je in 6maanden 250L brandstof moet hebben getankt.

In de brief van NKC hadden ze daar wel op mogen wijzen. Staat mooi boven aan gratis, maar als je dan even goed verder leest in de voorwaarden.!!!!

En dan moet het tankstation nog bij je in de buurt liggen anders heb je het voordeel al opgereden.!!

 

1 uur geleden, Derk2006 zei:

Kaart gewoon weggegooid; zit niet op dit soort onzin te wachten. Wel schadelijk dat de troep eerst verzonden wordt ipv vooraf inventariseren wie misschien belangstelling heeft. Nu heeft United Consumers sowieso geen goede naam als het gaat om klantvriendelijk optreden dus dat dit het resultaat is, verbaasd mij dan weer niet… Jammer voor de mensen die er ingestonken zijn; als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites


De NKC / UnitedConsumers tankkaart is gratis voor NKC-leden en leden hoeven daarvoor geen € 5,-  te betalen, ook niet als men binnen 6 maanden geen 250 liter tankt, dat is van te voren afgesproken met UnitedConsumers.

Voor alle overige vragen kan men het beste telefonisch contact opnemen met United Consumers:

040 – 235 05 60

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minuten geleden, NKC Moderator zei:


De NKC / UnitedConsumers tankkaart is gratis voor NKC-leden en leden hoeven daarvoor geen € 5,-  te betalen, ook niet als men binnen 6 maanden geen 250 liter tankt, dat is van te voren afgesproken met UnitedConsumers.

Voor alle overige vragen kan men het beste telefonisch contact opnemen met United Consumers:

040 – 235 05 60

 

Dat weten ze daar kennelijk niet bij UC. Want wij krijgen in de voorwaarden gewoon die 250 liter per 6 maanden bepaling met 5,- euro boete te zien. En hen hiermee geconfronteerd hebbende (zie boven voor c.c.) kreeg ik heden deze reactie per email:
 

Beste ....,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We vinden het jammer om te vernemen dat u geen gebruik wenst te maken van onze tankkaart.

Hierbij de bevestiging dat wij uw account hebben beëindigd. De tankkaart die u heeft ontvangen kunt u bij deze vernietigen.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,
Sabine Rousseau | Service Team
040 - 2350560
info@unitedconsumers.com

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het nogal dubbel, dat de nkc zo met de privacy wetgeving bezig is en als je met deze kaart iets wil aanvangen, dat je het hemd van het lijf wordt gevraagd.

 

De site https://www.brandstof-zoeker.nl/ kan je een vinkje plaatje waar je stations kan vinden in Nederland. Echter kan  je ook stations vinden, die zonder de kaart  NOG goedkoper zijn met de kaart. 

 

Arie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een mail gestuurd naar United Consumers over de brandstofkaart. O.a. medegeeld dat ik van kaart af wil. Er werd wel gezegd dat er geen kosten bij te weinig afname brandstof in rekeing gebracht zou worden, maar hoe ik van de kaart afkom. geen idee. Daar geen antwoord op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de moderator: Het lijkt me goed dat NKC hier aandacht aan besteed in eerstvolgend blad of in nieuwsbrief.

 

Overigens ben ik het er mee eens dat de NKC steeds meer ANWB-achtige trekjes krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nkc heeft ws niks geleerd van vorig jaar. Wat moet ik met dit zogenaamde voordeeltje waar ik niet om heb gevraagd? Kwalijk deze verspilling van ledengeld. 

Hennie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nu weer <<bedankt NKC voor alle ondoordachte akties Jubileumkorting voor niet leden op reisprogramma was ook al zoiets onrechtvaardig zelfs

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kunt gebruik maken van de kaart, maar dit hoeft uiteraard niet.

De NKC biedt vele vormen van ledenvoordeel. Dit doen we voor een hele brede doelgroep. Het ene voordeel spreekt één deel van de doelgroep aan en het andere voordeel weer een ander deel van de groep. Dit proberen wij zoveel mogelijk in balans te houden.

 

De verschillende ledenvoordelen kosten de NKC geen geld omdat we hierover afspraken maken met de leveranciers. De NKC verdient ook niets aan de verschillende ledenvoordelen, ieder voordeel geven we door aan onze leden.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...