yvonne Geplaatst: 21 november 2019 Geplaatst: 21 november 2019 let op dat als je met de kaart niet voldoende tankt in het 1e half jaar (winter!) de kaart €5 kost
G.Borst Geplaatst: 21 november 2019 Geplaatst: 21 november 2019 Gezien in de aanvullende voorwaarden dat je in 6maanden 250L brandstof moet hebben getankt. In de brief van NKC hadden ze daar wel op mogen wijzen. Staat mooi boven aan gratis, maar als je dan even goed verder leest in de voorwaarden.!!!! En dan moet het tankstation nog bij je in de buurt liggen anders heb je het voordeel al opgereden.!!
Roki Geplaatst: 21 november 2019 Geplaatst: 21 november 2019 Bedankt NKC. Hoe kom ik dan nu weer van die kaart af. Zoveel tank ik niet dus voordeel slaat om in nadeel
mikeanber Geplaatst: 23 november 2019 Geplaatst: 23 november 2019 dit geld voor mij ook want ik kan net zoals iedereen goed koop tanken in de omgeving zonder personeel dus wat tedoen met dei kaart en nkc dit had je kunnen voor zien dat het geen voor deel is
Magic Ed. Geplaatst: 24 november 2019 Geplaatst: 24 november 2019 Dat is erg kwalijk. Ik wil dus ook van de kaart af. Foei NKC dat jullie zo omgaan met leden.
Magic Ed. Geplaatst: 24 november 2019 Geplaatst: 24 november 2019 En zo heb ik dit opgelost: Verzonden: zondag 24 november 2019 13:20Aan: 'info@unitedconsumers.com'Onderwerp: Uitschrijven deelnemer nummer: …………….Urgentie: Hoog Beste, Wegens onjuiste en misleidende info van de NKC wens ik per direct mijn lidmaatschap …………… van United Consumers te beëindigen. Ter info verwijs ik u naar: https://www.nkcforum.nl/topic/12-united-consumers/ Graag ontvang ik van u per omgaande een bevestiging van uitschrijving. Met groet, ……………..
Derk2006 Geplaatst: 24 november 2019 Geplaatst: 24 november 2019 Kaart gewoon weggegooid; zit niet op dit soort onzin te wachten. Wel schadelijk dat de troep eerst verzonden wordt ipv vooraf inventariseren wie misschien belangstelling heeft. Nu heeft United Consumers sowieso geen goede naam als het gaat om klantvriendelijk optreden dus dat dit het resultaat is, verbaasd mij dan weer niet… Jammer voor de mensen die er ingestonken zijn; als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook...
RL.M Geplaatst: 24 november 2019 Geplaatst: 24 november 2019 Op 21-11-2019 om 17:14, G.Borst zei: Gezien in de aanvullende voorwaarden dat je in 6maanden 250L brandstof moet hebben getankt. In de brief van NKC hadden ze daar wel op mogen wijzen. Staat mooi boven aan gratis, maar als je dan even goed verder leest in de voorwaarden.!!!! En dan moet het tankstation nog bij je in de buurt liggen anders heb je het voordeel al opgereden.!! 1 uur geleden, Derk2006 zei: Kaart gewoon weggegooid; zit niet op dit soort onzin te wachten. Wel schadelijk dat de troep eerst verzonden wordt ipv vooraf inventariseren wie misschien belangstelling heeft. Nu heeft United Consumers sowieso geen goede naam als het gaat om klantvriendelijk optreden dus dat dit het resultaat is, verbaasd mij dan weer niet… Jammer voor de mensen die er ingestonken zijn; als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook...
NKC Moderator Geplaatst: 25 november 2019 Geplaatst: 25 november 2019 De NKC / UnitedConsumers tankkaart is gratis voor NKC-leden en leden hoeven daarvoor geen € 5,- te betalen, ook niet als men binnen 6 maanden geen 250 liter tankt, dat is van te voren afgesproken met UnitedConsumers. Voor alle overige vragen kan men het beste telefonisch contact opnemen met United Consumers: 040 – 235 05 60
Magic Ed. Geplaatst: 25 november 2019 Geplaatst: 25 november 2019 46 minuten geleden, NKC Moderator zei: De NKC / UnitedConsumers tankkaart is gratis voor NKC-leden en leden hoeven daarvoor geen € 5,- te betalen, ook niet als men binnen 6 maanden geen 250 liter tankt, dat is van te voren afgesproken met UnitedConsumers. Voor alle overige vragen kan men het beste telefonisch contact opnemen met United Consumers: 040 – 235 05 60 Dat weten ze daar kennelijk niet bij UC. Want wij krijgen in de voorwaarden gewoon die 250 liter per 6 maanden bepaling met 5,- euro boete te zien. En hen hiermee geconfronteerd hebbende (zie boven voor c.c.) kreeg ik heden deze reactie per email: Beste ...., Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het jammer om te vernemen dat u geen gebruik wenst te maken van onze tankkaart. Hierbij de bevestiging dat wij uw account hebben beëindigd. De tankkaart die u heeft ontvangen kunt u bij deze vernietigen. Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet,Sabine Rousseau | Service Team040 - 2350560info@unitedconsumers.com
Arie Geplaatst: 25 november 2019 Geplaatst: 25 november 2019 vind het nogal dubbel, dat de nkc zo met de privacy wetgeving bezig is en als je met deze kaart iets wil aanvangen, dat je het hemd van het lijf wordt gevraagd. De site https://www.brandstof-zoeker.nl/ kan je een vinkje plaatje waar je stations kan vinden in Nederland. Echter kan je ook stations vinden, die zonder de kaart NOG goedkoper zijn met de kaart. Arie
Roki Geplaatst: 2 december 2019 Geplaatst: 2 december 2019 Ik heb een mail gestuurd naar United Consumers over de brandstofkaart. O.a. medegeeld dat ik van kaart af wil. Er werd wel gezegd dat er geen kosten bij te weinig afname brandstof in rekeing gebracht zou worden, maar hoe ik van de kaart afkom. geen idee. Daar geen antwoord op.
Magic Ed. Geplaatst: 3 december 2019 Geplaatst: 3 december 2019 @Roki, kijk even naar mijn bijdrage van 24-11 hierboven. Op die wijze ben ik van de kaart afgekomen. Succes.
GMun Geplaatst: 5 december 2019 Geplaatst: 5 december 2019 Ik heb die kaart uiteraard direct weggegooid net als alle ongevraagde aanbiedingen. Heb ik nu een probleem?
GMun Geplaatst: 5 december 2019 Geplaatst: 5 december 2019 Voor de moderator: Het lijkt me goed dat NKC hier aandacht aan besteed in eerstvolgend blad of in nieuwsbrief. Overigens ben ik het er mee eens dat de NKC steeds meer ANWB-achtige trekjes krijgt.
Hennie Geplaatst: 7 december 2019 Geplaatst: 7 december 2019 Nkc heeft ws niks geleerd van vorig jaar. Wat moet ik met dit zogenaamde voordeeltje waar ik niet om heb gevraagd? Kwalijk deze verspilling van ledengeld. Hennie
acer Geplaatst: 10 december 2019 Geplaatst: 10 december 2019 Ook nu weer <<bedankt NKC voor alle ondoordachte akties Jubileumkorting voor niet leden op reisprogramma was ook al zoiets onrechtvaardig zelfs
NKC Moderator Geplaatst: 10 december 2019 Geplaatst: 10 december 2019 U kunt gebruik maken van de kaart, maar dit hoeft uiteraard niet. De NKC biedt vele vormen van ledenvoordeel. Dit doen we voor een hele brede doelgroep. Het ene voordeel spreekt één deel van de doelgroep aan en het andere voordeel weer een ander deel van de groep. Dit proberen wij zoveel mogelijk in balans te houden. De verschillende ledenvoordelen kosten de NKC geen geld omdat we hierover afspraken maken met de leveranciers. De NKC verdient ook niets aan de verschillende ledenvoordelen, ieder voordeel geven we door aan onze leden.
J-Vrij Geplaatst: 11 december 2019 Geplaatst: 11 december 2019 Misschien kan de NKC eens contact opnemen bij de ANWB, hoe die de korting op de brandstof geregeld heeft. In mijn plaats betaal ik zaterdags voor diesel €1,27. Een stuk je verderop betaal ik aan de pomp € 1,31 en daar gaat via de ANWB € 0,05 vanaf. Bij zo'n groot ledental moet het toch mogelijk zijn om bij de verzekeringsmaatschappij voor je camper een grotere korting op je premie te krijgen. Ik ben nu overgestapt naar de ANWB met volledige wegenwacht service, en daar is de premie voor mijn camper ongeveer € 125,- goedkoper. Ik blijf wel lid omdat ik de app en de Kampeerauto erg goed vind.
wivabo Geplaatst: 16 december 2019 Geplaatst: 16 december 2019 Ook ik heb mij verbaasd over de ongevraagde tankpas. Dat versturen van deze passen zal best een aardige porto kostenpost zijn. De meeste Km's worden door mij verreden in het buitenland. De pas is regelrecht in de prullenbak verwenen. Zonde van alle kosten, energie, en tijd. Dit wilde ik even kwijt Wim 1
J vd Pal Geplaatst: 3 januari 2020 Geplaatst: 3 januari 2020 Zoals zovelen heb ik ook de kaart direct weg gemikt. jammer dat het NKC meedoet aan dit soort zooi verspreiding. Beter zou zijn om op de site of in het blad kenbaar te maken dat men hieraan mee kan doen en op aanvraag de kaart ontvangt in plaats van alle maar op te sturen. Een beter milieu begint bij jezelf toch?
Recommended Posts