Jan Soek Geplaatst: 30 november 2020 Share Geplaatst: 30 november 2020 (aangepast) Jan Soek uit Roosendaal 30 november 2020 aangepast door Jan Soek niet meer nodig Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Dr.Dream Geplaatst: 30 november 2020 Share Geplaatst: 30 november 2020 (aangepast) Dethleffs serienummer Halfintegraal: 15A16023 Maar dit verhaal van de dealer is voor mij niet te begrijpen. Dit heeft niets met het type Dethleffs van doen, maar is gewoon een standaard maatvoering voor de Fiat Ducato vanaf 2007. En dat ZFA-nummer onder de voorruit heb ik afgeplakt, want daarmee maken ze een OBD2-dongle waarmee ze de af fabriek standaard aanwezig startblokkade klasse 1 onklaar maken en gewoon de camper kunnen starten en wegrijden. Dat krijg je dus ook van mij niet. 30 november 2020 aangepast door Dr.Dream Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 30 november 2020 Share Geplaatst: 30 november 2020 Als ik de cabinedeur van mijn Ducato open doe heb ik een treeplank, dicht heb ik hem niet aan de buitenkant. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Dr.Dream Geplaatst: 30 november 2020 Share Geplaatst: 30 november 2020 11 minuten geleden, FJC48 zei: Als ik de cabinedeur van mijn Ducato open doe heb ik een treeplank, dicht heb ik hem niet aan de buitenkant. Ja wij hebben er een binnen en buiten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.