Ga naar inhoud

Theorie C1 via NKC


Claudia
 Share

Recommended Posts

Ik heb gewoon ontelbare keren de proefexamens van de NKC gedaan, en slaagde in een keer voor het theorie gedeelte. in de tussen tijd ook het medisch traject gestart en toen 5 x 1,5 uur gelest en ook het praktijk gedeelte gehaald, vond het wel moeilijker dan gedacht, want je hebt toch een eigen rijstijl ontwikkeld die je toch even moet los laten, en dat is best wennen.

Maar nu ik het heb is het toch wel heel lekker dat je wat betreft gewicht vrij bent.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Van harte gefeliciteerd!  Ja ik ben geslaagd voor de theorie. Ik had bij verkeer en techniek 3 fouten en bij Administratie 1 fout. Volgende week krijg ik een proefles (van twee uur) om te bepalen hoeveel praktijklessen ik nodig heb. Ik heb geen ervaring met het rijden met een camper omdat wij altijd een caravan hebben gehad, dus ik ben erg benieuwd. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ben ik ff blij dat ik een groot rijbewijs heb ,in 1968 gehaald ,als beroeps rijder ,mijn camper een Hymer 694 ,7.35 meter is 4800 KG .nooit geen gezeik met overlading ,ik rij met deze vanaf mijn pensionering ,voordien ook 3500 KG ,maar daar ben je (altijd) te zwaar mee ,ik wens ieder sukses met het behalen van het rijbewijs 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Dag Claudia.

Ja daar sta je dan met je theorie examens.

Ben nu ook op zoek naar een rijschool, maar hier in Nrd. Holland ben je pas in mrt. of april aan de beurt.

Heb wel een aanbieding gekregen van V. Benthem voor 10 febr.

Weet nog niet of ik het ga doen, niet in de buurt.

Ken de rijschool ook niet.

Wie wel?

Hoor het graag.

Voor iedereen een goed 2021

Pjotr

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

ik heb m,n C1 gehaald bij bruinsma in utrecht. Theorie zelfstudie gedaan en voor beide modules in 1x geslaagd.