Claudia Geplaatst: 31 oktober 2020 Share Geplaatst: 31 oktober 2020 Ik volg deze theoriecursus en doe over 3 weken examen. Hebben diegene die deze cursus al gevolgd hebben, tips voor mij? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Christ Geplaatst: 3 november 2020 Share Geplaatst: 3 november 2020 Ik heb gewoon ontelbare keren de proefexamens van de NKC gedaan, en slaagde in een keer voor het theorie gedeelte. in de tussen tijd ook het medisch traject gestart en toen 5 x 1,5 uur gelest en ook het praktijk gedeelte gehaald, vond het wel moeilijker dan gedacht, want je hebt toch een eigen rijstijl ontwikkeld die je toch even moet los laten, en dat is best wennen. Maar nu ik het heb is het toch wel heel lekker dat je wat betreft gewicht vrij bent. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 3 november 2020 Auteur Share Geplaatst: 3 november 2020 Over drie weken heb ik theorie-examen dus ik hoop ook het examen in 1 keer te halen. Ik vroeg mij af of het zinvol is om nog extra de tentamenvragen te kopen bij (alletheorieboeken.nl) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 3 november 2020 Share Geplaatst: 3 november 2020 4 uren geleden, Claudia zei: Ik vroeg mij af of het zinvol is om nog extra de tentamenvragen te kopen bij (alletheorieboeken.nl) Tentamenvragen???? Het gaat toch om een rijbewijs Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 20 november 2020 Share Geplaatst: 20 november 2020 Ik heb twee dagen klassikale les gevolgd bij Smits. Smits zit op meerder locaties in Nederland. Een dag verkeer en techniek en een dag administratie. Dat is echt aan te raden om te slagen. Ad Jonas van Smits geeft echt super les. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 20 november 2020 Auteur Share Geplaatst: 20 november 2020 Dank u wel voor het bericht, maar aanstaande dinsdag doe ik al examen dus een (aantal) theorieles(sen) volgen gaat niet meer lukken. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 28 november 2020 Share Geplaatst: 28 november 2020 Claudia, ben je geslaagd. Ik ben vorige week woensdag geslaagd voor C1E. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 29 november 2020 Auteur Share Geplaatst: 29 november 2020 Van harte gefeliciteerd! Ja ik ben geslaagd voor de theorie. Ik had bij verkeer en techniek 3 fouten en bij Administratie 1 fout. Volgende week krijg ik een proefles (van twee uur) om te bepalen hoeveel praktijklessen ik nodig heb. Ik heb geen ervaring met het rijden met een camper omdat wij altijd een caravan hebben gehad, dus ik ben erg benieuwd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 29 november 2020 Auteur Share Geplaatst: 29 november 2020 Nog een aanvulling op mijn reactie. Ik heb wel de examenboekjes van Verjo aangeschaft voor techniek en administratie en heb daar veel aan gehad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 1 december 2020 Share Geplaatst: 1 december 2020 Knap van jou. Van harte gefeliciteerd. Ik had meer fouten bij het theorie examen. Veel succes met het behalen van het C1 rijbewijs. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 1 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 1 december 2020 Dank je wel!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pjotr Geplaatst: 11 december 2020 Share Geplaatst: 11 december 2020 Hoi. Ook ik heb mijn beide theorie examens gedaan en geslaagd. Verkeer/techniek eind nov. en administratie 10 dec. Ik heb dit geleerd via de NKC leeromgang. De leerstof was voor mij voldoende. Nu de praktijk nog. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 11 december 2020 Van harte gefeliciteerd! Wanneer gaat u voor de praktijkexamen? Doet u dat in 1 of 2 dagen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pjotr Geplaatst: 11 december 2020 Share Geplaatst: 11 december 2020 Hoi Claudia. En hoe is het bij jou gegaan. Ik moet nog contact opnemen met een rijschool. Een ochtend rijden en s'middags af rijden is mijn optie. Zie wel hoe het gaat. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 11 december 2020 Ik heb een lespakket genomen, waarbij je 8 uur les hebt, verdeeld over meerdere weken. Ik heb nog 5 u les staan en daarna doe ik examen. Hopelijk haal ik het in 1 keer. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 11 december 2020 Als tip kan ik meegeven door op de site van de CBR te kijken wat de slagingspercentage van de rijschool is. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymer694 Geplaatst: 21 december 2020 Share Geplaatst: 21 december 2020 Ben ik ff blij dat ik een groot rijbewijs heb ,in 1968 gehaald ,als beroeps rijder ,mijn camper een Hymer 694 ,7.35 meter is 4800 KG .nooit geen gezeik met overlading ,ik rij met deze vanaf mijn pensionering ,voordien ook 3500 KG ,maar daar ben je (altijd) te zwaar mee ,ik wens ieder sukses met het behalen van het rijbewijs Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 21 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 21 december 2020 Dank je wel! Helaas zou ik vandaag afrijden maar dat is door de lockdown niet doorgegaan. Nu maar afwachten wanneer ik nu mag afrijden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymer694 Geplaatst: 21 december 2020 Share Geplaatst: 21 december 2020 Ja dat is balen ,met dat corona ,wij wilden ook naar warme oorden ,maar helaas ook de corona ,wel een verloren camper jaar zo Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 21 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 21 december 2020 Ja ook voor jullie en vele anderen is het jammer dat de vakanties niet door kunnen gaan, maar het is nog veel belangrijker dat we allemaal gezond blijven zodat we na dit virus nog vele jaren kunnen gaan genieten van het vrije camperleven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pjotr Geplaatst: 21 december 2020 Share Geplaatst: 21 december 2020 Dag Claudia. Ja daar sta je dan met je theorie examens. Ben nu ook op zoek naar een rijschool, maar hier in Nrd. Holland ben je pas in mrt. of april aan de beurt. Heb wel een aanbieding gekregen van V. Benthem voor 10 febr. Weet nog niet of ik het ga doen, niet in de buurt. Ken de rijschool ook niet. Wie wel? Hoor het graag. Voor iedereen een goed 2021 Pjotr Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 21 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 21 december 2020 Hallo Pjotr, wat ik u kan aanraden is op de site vd CBR te kijken naar de slagingspercentages van de rijschool. Van Bentum heeft niet zo’n hoge score. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
G.Borst Geplaatst: 27 januari 2021 Share Geplaatst: 27 januari 2021 ik heb m,n C1 gehaald bij bruinsma in utrecht. Theorie zelfstudie gedaan en voor beide modules in 1x geslaagd. Praktijk: eerst een proefles gedaan en later de praktijk smorgens om 8.00u gaan rijden tot 15.00u met instructeur en daarna gelijk het praktijk examen gedaan. 1 week later kon ik mn rijbewijs ophalen. Let op dat je alles met CBR rond hebt (eigenverklaring en Med. keuring) anders kan je niet afrijden. grt gerard Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Claudia Geplaatst: 29 januari 2021 Auteur Share Geplaatst: 29 januari 2021 Wat fijn dat jullie het rijbewijs C1 al in bezit hebben. Ik zou in december afrijden en dat is door de lockdown verzet, vervolgens is er weer een praktijkexamen gepland en ook deze is weer geannuleerd. Nu maar hopen dat de volgende wel doorgaat, maar ik ben bang dat deze ook weer door dd lockdown geannuleerd wordt. Maar goed, de aanhouder wint dus ik wacht wel af. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.