Ga naar inhoud

NKC voordeelkaart


Jelle
 Share

Recommended Posts

Fronste toch even mijn wenkbrauwen toen ik net een e-mail van de NKC kreeg met de begin tekst: " ga er in de herfstvakantie op uit met uw (klein)kinderen ..........".  

1.  In deze donkerrode corona tijd ,  waar op dit moment ( maar dat zal ook snel veranderen) alleen Zeeland en Limburg nog op oranje (zorgelijk) staan en waarbij de jeugd de grootse verspreiders zijn,  lijkt het me ongepast om opa's en oma's er met (klein)kinderen op uit te sturen. Het is toch de bedoeling om zo veel mogelijk in eigen omgeving te blijven en drukte te vermijden ( en dus ook niet te veroorzaken).  Als het Koningshuis al niet naar een geel gebied mag!!!!!!!   hoe je daar verder ook over denkt, dan lijkt me bovenstaande suggestie  van de NKC een "beetje heel erg dom".

 

2. Al die zogenaamde kortingsacties, dat is nou wat ik bedoel richting NKC met blijf bij de basis.  Al deze acties worden al jaren aangeboden door organisaties als de ANWB  etc. etc.   Waarom wordt dit gekopieerd , het voegt niets toe. 

 

Volhouden mensen, houd u aan de regels dan kunnen we des te sneller weer op pad.

 

Groet Jelle

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...