Ga naar inhoud

compacte toiletoplossing


Peertje
 Share

Recommended Posts

Wij hebben sinds 5 jaar een camperbusje waar we veel plezier van hebben. Wij hebben geen porta potti aangeschaft, omdat we deze veel te veel ruimte vinden innemen. Meestal staan we op een camping dus is dat geen probleem. Afgelopen jaar wilden we wat vaker vrij staan, het aanbod camperplekken wordt immers steeds groter, en campings steeds duurder. Het ontbreken van een toilet is dan echter wel onhandig. Ik ben op zoek gegaan naar een compacte plascontainer, wel groot genoeg om er meerdere keren gebruik van te kunnen maken, maar klein genoeg om weg te kunnen pakken zonder veel ruimte in te nemen. Ik vond uiteindelijk de perfecte container (2,5 liter), met een grote opening zodat hij ook door mij als vrouw goed te gebruiken is. Ik zag mijzelf er echter nog niet zichtbaar mee rondlopen om hem te legen, dus heb ik er een mooie tas/hoes voor gemaakt. Ik kreeg hier zulke leuke reacties op dat ik ze nu ook voor anderen maak. Mocht je interesse hebben in zo'n container met leuke tas: bekijk ze op bladr.eu, ik maak ze in diverse prints.

jungle-buddy-1.jpg

camo3.jpg

pink-jungle-buddy-1.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

Geplaatst: (aangepast)

In principe proberen we dat op te houden tot er een echt toilet in de buurt is ; ) Maar voor als er echt nood aan de man is, dan hebben we toiletzakken bij ons (ik geloof die van Carebag). Deze hebben we al sinds het begin (5 jaar) bij ons, maar nog nooit gebruikt. Maar wel een fijne gedachte dat ze er zijn, mocht het nodig zijn.

aangepast door Peertje
Smiley deed raar
Link naar reactie
Share on other sites

Op 22-4-2024 om 21:07, van der Honing zei:

Nou ben ik toch benieuwd of Adriatik hier op reageert!

Waarom zou iemand met een toilet in zijn camper, of dat een Adria is of welk merk dan ook, hierop moeten reageren. Peertje heeft zoals je had kunnen lezen geen toilet, dat is de doelgroep.

Quote

Het ontbreken van een toilet is dan echter wel onhandig.

 

Link naar reactie
Share on other sites

27 minuten geleden, CaradoT135 zei:

Waarom zou iemand met een toilet in zijn camper, of dat een Adria is of welk merk dan ook, hierop moeten reageren. Peertje heeft zoals je had kunnen lezen geen toilet, dat is de doelgroep.

 

Omdat hier wordt geadverteerd op bedrijfsmatige wijze ( er is een website waarop besteld kan worden). Er is dus een verdienmodel en dat is nu net waar op Adriatik steeds aanslaat. Maar waarschijnlijk is hij zeer selectief of heeft hij het gewoon niet in de gaten gehad.

Ter info: mij maakt het niet uit dat Peertje hier haar waar aanbied.

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Ik vond het bedrijfsmatige karakter hier niet groot. Ik had meer de indruk dat het een uit de hand gelopen hobby was, en heb niet op de site gekeken. Toegegeven, bij nader inzien hoort dit hier niet. Immers, de spelregels vermelden:

  •     De reageermogelijkheden zijn niet bedoeld voor commerciële boodschappen.
  •     Plaats geen links naar bedrijven.

Alsnog Honing, bedankt dat je me erop attent hebt gemaakt!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Ik zie het zelf eigenlijk ook als een uit de hand gelopen hobby. Vanwege de enthousiaste reacties ben ik ze gaan maken, maar omdat ik alles zelf doe hou ik daar (financieel) nauwelijks iets aan over. Wel een goed gevoel natuurlijk! 😄 Hopelijk kan ik er andere camperbus gebruikers blij mee maken.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...