Ga naar inhoud

Water in de bergruimte (deurtje buitenkant, rechtsachter) Fiat Ducato 290 1993


MaCampert
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Afgelopen weekend hebben wij een campertje gekocht, een Fiat Ducato 290 met een Euro Mobil opbouw uit 1993.

Hartstikke blij mee maar....er staat dus echt steeds een laagje water in de kleine bergingsruimte die vanaf de buitenkant (rechtsachter) via een deurtje te bereiken is.

 

De waterslangen binnen heb ik allemaal gecontroleerd, die lekken niet. Het gekke is ook dat alleen het stukje vloerbedekking aan de kant van het deurtje zeiknat is.

Het deurtje was steeds op slot als het regende, de rubbers zien er nog goed uit. Wat zou het kunnen zijn??

 

Dan nog een vraagje nu ik hier toch ben (-: Ik krijg met geen mogelijkheid de vuilwatertank open. Ik trek en draai aan het hendeltje, maar er zit geen beweging in.

 

Bij voorbaat dank voor de mogelijke oorzaken van de nattigheid en tips hoe ik de tank open kan krijgen!!

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Geeft even een Ik weet niet van voor deur typen je heeft betreft samenstelling , als het een deur is bestaand uit een dik houten plaat met daar omheen een lijst ( als een  u profiel ) , dan kan hij van af buiten inregenen en dan loopt het regenwater via de u profiel naar binnen . 

 

Ik heb zelf ook lekkage met zon  omlijsting , die is normaal af gekit en als die kit los laat dan komt er regen water langs de deur aan de buitenkant loopt het naar beneden tussen de omlijsting naar binnen  meestal als dit al een tijde je zo is zie je het wel onder aan het paneel die kan verkleuren .

 

Ik heb toevallig  vandaag de omlijsting op nieuw gekit ( 2 deuren van de garage ( , de gehele onderzijde en 15 cm opstaand aan beide zijde .

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...