wuilus Geplaatst: 14 oktober 2020 Geplaatst: 14 oktober 2020 Sinds twee jaar ben ik in het bezit van deze camper uit 2014. de vloer in het aparte slaapvertrek ligt ongeveer 10 cm hoger dan in het leefgedeelte . als ik aan een kant van het queensbed loop dan kraakt de vloer nogal. Dit is vooral s'nachts als je even op moet niet prettig. In eerste instantie dacht ik dat de vloer langs de wand schavielt maar dit is niet t probleem. Ik heb wel iets gelezen van de bodem vol purren met purschuim met dichte structuur. Heeft iemand raad hoe dit op te lossen ? Alvast bedankt Henk Quote
Bornandraced Geplaatst: 15 oktober 2020 Geplaatst: 15 oktober 2020 Ik zou eerst beginnen met verder onderzoek door onder de camper te gaan liggen en iemand over de vloer te laten lopen. Misschien kun je dan iets meer waarnemen of de verbinding van de vloer met het de verhoogde rand van 10 cm niet het probleem is. Vaak kun je ook al iets waarnemen aan de coating aan de onder zijde of dat je een kleine lichtspleet tussen de panelen ziet. Quote
GreDon Geplaatst: 15 oktober 2020 Geplaatst: 15 oktober 2020 Soms is het gewoon een verzakking van het draagsysteem o.a. wegens overbelading. Quote
wuilus Geplaatst: 19 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2020 GreDon wat bedoel je met overbelading ? van de vloer of van het hele voertuig Quote
GreDon Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 Meestal van de garage, die trekt dan aan de hele ophanging en dan kan van alles scheef gaan zitten en kraken en piepen. Quote
trailerad Geplaatst: 1 december 2020 Geplaatst: 1 december 2020 Je kunt niet onbeperkt spullen in je garage laden, daar heeft GreDon gelijk in. Bij de papieren van de camper kun je daar wel iets over vinden. Er zijn genoeg campers waar je maar 150 kg in de garage mag laden. 1 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.