Ga naar inhoud

te koop gevraagd


Bad-boy
Go to solution Solved by van der Honing,

Recommended Posts

  • Solution
2 minuten geleden, Adriatik zei:

Waarbij het goed is te beseffen dat Magic Ed. zijn adviezen niet onafhankelijk zijn!

Adriatik wat bent u toch een stoker.

Het gaat er toch om dat Bad Boy geholpen wordt.

Denkt u nu werkelijk dat Magic Ed. een ( business) relatie heeft met De Bridge? Het gaat u er alleen om,  om Magic Ed. Zoveel mogelijk te dwarsbomen en in diskrediet te brengen. Net zoals u dat met meerdere personen doet.

  • Like 2
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

59 minuten geleden, van der Honing zei:

Adriatik wat bent u toch een stoker.

Het gaat er toch om dat Bad Boy geholpen wordt.

Denkt u nu werkelijk dat Magic Ed. een ( business) relatie heeft met De Bridge? Het gaat u er alleen om,  om Magic Ed. Zoveel mogelijk te dwarsbomen en in diskrediet te brengen. Net zoals u dat met meerdere personen doet.

Nee, daar gaat het niet om! Flauwekul! Het gaat mij er om dat Magic Ed. (en de vele alter ego’s waaronder hij op dit forum opereert) steeds zijn bedrijf en bedrijfjes waarmee hij samenwerkt, op dit forum probeert te promoten. Het wordt tijd dat u de schellen van uw ogen laat afvallen!

  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

2 minuten geleden, Adriatik zei:

Nee, daar gaat het niet om! Flauwekul! Het gaat mij er om dat Magic Ed. (en de vele alter ego’s waaronder hij op dit forum opereert) steeds zijn bedrijf en bedrijfjes waarmee hij samenwerkt, op dit forum probeert te promoten. Het wordt tijd dat u de schellen van uw ogen laat afvallen!


Geweldig. Wij van WC-Eend hebben overal connecties en voordelen tot bij u in Amersfoort toe.
Ga vooral lekker zo door.
 

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

17 minuten geleden, Adriatik zei:

Of het tot in Amersfoort is weet ik niet, waarop het slaat evenmin. Maar onder de grote rivieren, en in het bijzonder in een grote cirkel rond Parkstad is het verdacht!

En weer draagt Adriatik helemaal niets bij aan waar de vraagsteller om vraagt. Hij zet alleen aan tot onnodige polarisatie. 

 

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Over De Bridge lees ik op het camperforum alleen maar positieve berichten. Een bedrijf met een hele goede reputatie. Ik denk niet dat SFA Parkstad hier een belang in heeft. 

Het is wel duidelijk dat de accounts Magic.Ed, van der Honing, Broers Joske, GeDon, Dr.Dream, Annetje en misschien nog andere gelieerd zijn aan SFA Parkstad. Dat die elkaar "Liken" is dus niet zo verwonderlijk. 

Ik sluit overigens ook niet uit dat achter al deze accounts één en dezelfde persoon zit. Als dat het geval is, is dat tegen de regels van dit forum.

aangepast door Roelof
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

4 uren geleden, HymerBoy zei:

Dat is al eerder bewezen in een ander topic, broers joske en dr dream was een en dezelfde persoon. De rest is allemaal familie denk ik 🙂

 

 

Schermafbeelding 2023-10-20 om 21.12.06.png

Wat een onzin en complottheorie denken. zou je dan ook van HymerBoy en Adriatik kunnen denken. Ik ken van dit forum niemand persoonlijk.

Wat ik wel weet is dat Adriatik een notoire onruststoker op dit forum is en de boel hier al te vaak verziekt. 

 

 

aangepast door van der Honing
  • Like 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Over onruststokers en verzieken gesproken. Al die door mij genoemde accounts worden gebruikt om te pas en te onpas onderwerpen te kapen door het importevangelie te verkondigen.

Adriatik (en hij is niet de enige) ageert hier tegen. En daarmee staat hij volledig in zijn recht.

Het is een commercieel belang. En dat is tegen de regels van dit forum.

aangepast door Roelof
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

11 uren geleden, van der Honing zei:

Wat een onzin en complottheorie denken. zou je dan ook van HymerBoy en Adriatik kunnen denken. Ik ken van dit forum niemand persoonlijk.

Wat ik wel weet is dat Adriatik een notoire onruststoker op dit forum is en de boel hier al te vaak verziekt. 

 

 


@van der HoningGeweldig goed gezien.
En joh wat hebben wij veel familie. Lachwekkend gewoon.
Sommigen hier hebben echt hulp nodig van de buurvrouwen van Edith Schippers, die de GGZ-patiënten moeten begeleiden.
Zij zien overal spoken en geesten.
 

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

18 uren geleden, Adriatik zei:

Of het tot in Amersfoort is weet ik niet, waarop het slaat evenmin.

 

Jij woont daar toch en weet toch alles zo goed. Daar slaat het op.

En De Bridge, die zit erg ver van onder de grote rivieren, en van een grote cirkel rond Parkstad.  Dus waarom is het verdacht?
 

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid