JelleH Geplaatst: 9 november Share Geplaatst: 9 november Beste Mensen, Ik ben trotse eigenaar van een oude 1991 Burstner camper op basis van Peugeot J5 2.0 benzine. Hij heeft te lang buiten gestaan en heeft wat aandacht nodig om weer door APK te komen. Remmen achter lekken... radiateur lekt..... uitlaat(spruitstuk?) lekt.. Weten jullie iemand of een bedrijf het liefst in de buurt van Arnhem waar jullie goede ervaringen mee hebben? Hoor graag van jullie! Mvg Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 9 november Share Geplaatst: 9 november Ede lijkt me redelijk dichtbij. Daar zit Smits Campertechniek. Ze hebben zowel verstand van het auto- als van het camper gedeelte.Ik heb er goede ervaringen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 9 november Share Geplaatst: 9 november (aangepast) Garage Peeters in Gemert is zeer bedreven met het herstellen van campers. 9 november aangepast door Magic Ed. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 10 november Share Geplaatst: 10 november hallo allen beste het advies is deze let op met deze adviezen zitten oplichters bij dus blijf opletten 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 10 november Share Geplaatst: 10 november 2 uren geleden, mikeanber zei: hallo allen beste het advies is deze let op met deze adviezen zitten oplichters bij dus blijf opletten Verklaar je nader. Op welke oplichter doel je. En nu gewoon eens een rechttoe-rechtaan antwoord en geen vage reactie! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JelleH Geplaatst: 10 november Auteur Share Geplaatst: 10 november Heeft iemand ervaring met https://ccsa.nl/ in Zevenaar? Mvg Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 10 november Share Geplaatst: 10 november 5 uren geleden, Adriatik zei: Verklaar je nader. Op welke oplichter doel je. En nu gewoon eens een rechttoe-rechtaan antwoord en geen vage reactie! Hij heeft het over oplichters, dus hij kent er meerderen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 10 november Share Geplaatst: 10 november 1 uur geleden, Magic Ed. zei: Hij heeft het over oplichters, dus hij kent er meerderen. Oeps! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 10 november Share Geplaatst: 10 november Jullie zijn weer aan het afdwalen, hou daar nou eens een keer mee op. Hier schiet Jelle niets mee op. Jelle, als het kalf maar niet groter wordt dan de koe. Ik zou eens goed nadenken of je nog veel geld aan zo'n camper wilt besteden. Misschien is een andere camper kopen goedkoper dan deze laten repareren. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.