wlz en zorgverzekering Geplaatst: 28 augustus 2023 Share Geplaatst: 28 augustus 2023 Wie heeft ervaring met een CoC-document voor zijn/haar camper? Voor de invoer-keuring in Spanje heb ik een "Certificado de Conformidad" of in het Engels een "Certificate of Conformity" nodig; misschien wel 2 stuks volgens de ITV controleur, n.l. 1 voor het auto-deel en 1 voor het camperdeel. Hoe kom je daar aan ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 29 augustus 2023 Share Geplaatst: 29 augustus 2023 Ik heb 2 keer een COC certificaat voor het opwaarderen van mijn camper. Alle twee de keren via de dealer gekregen/gekocht, waren verschillende dealers. Kosten waren 3 jaar geleden € 150,-. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 29 augustus 2023 Share Geplaatst: 29 augustus 2023 3 uren geleden, trailerad zei: Ik heb 2 keer een COC certificaat voor het opwaarderen van mijn camper. Alle twee de keren via de dealer gekregen/gekocht, waren verschillende dealers. Kosten waren 3 jaar geleden € 150,-. Ik heb ze gewoon bij de aankoop van mijn camper gratis gekregen van de verkoper. Dat is zoals het hoort. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 30 augustus 2023 Share Geplaatst: 30 augustus 2023 Horen bij de camper, maar bij gebruikt kunnen ze in de loop der jaren wel is kwijtraken, ik snap niet hoe want dit is je geboorte bewijs. Anders de dealer vragen en hopen dat ze behulpzaam zijn. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 31 augustus 2023 Share Geplaatst: 31 augustus 2023 10 uren geleden, HymerBoy zei: Horen bij de camper, maar bij gebruikt kunnen ze in de loop der jaren wel is kwijtraken, ik snap niet hoe want dit is je geboorte bewijs. Anders de dealer vragen en hopen dat ze behulpzaam zijn. Dealers behulpzaam? Ja, als ze dollars zien en woekerprijzen kunnen vangen voor een kopietje. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.