AVB Geplaatst: 22 augustus Share Geplaatst: 22 augustus (aangepast) Hoe kun je het beste de tol regelen in Portugal, is met een tol badge alles opgelost? Camper tot 3500 kg. 22 augustus aangepast door AVB Aanvulling Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Peter-en-Marij Geplaatst: 22 augustus Share Geplaatst: 22 augustus (aangepast) Ik gebruik Bip&Go. Google eens op deze term. 22 augustus aangepast door Peter-en-Marij Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 23 augustus Share Geplaatst: 23 augustus Ik gebruik Fulli (Was voorheen Mango) https://www.fulli.com/ Te gebuiken in Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 25 augustus Share Geplaatst: 25 augustus Op 23-8-2023 om 16:56, Borgerik zei: Ik gebruik Fulli (Was voorheen Mango) https://www.fulli.com/ Te gebuiken in Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië. Ik ook, de beste en de goedkoopste oplossing. Met een App om alles te volgen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 25 augustus Share Geplaatst: 25 augustus Ik gebruik ook Bip&Go. Mag ik vragen wat Fulli kost? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 25 augustus Share Geplaatst: 25 augustus 16 minuten geleden, Adriatik zei: Ik gebruik ook Bip&Go. Mag ik vragen wat Fulli kost? Je betaald voor het gebruik van de tolbadge van Fulli alleen in de maanden dat je er gebruik van maakt. Voor Frankrijk is dat dan € 1,70 per maand. Voor Spanje, Portugal en Italië € 2,40 per maand. Daarnaast natuurlijk betaal je ook de tolgelden. Gebruik je de tolbadge niet gedurende 24 opeenvolgende maanden dan betaal je een bedrag van € 10,-- Fulli heeft regelmatig aanbiedingen voor de aanschaf van de badge. Op dit moment loopt er ook zo'n aanbieding tot 31 augustus voor nieuwe klanten: Aanschaf, starttarief en opsturen van de badge is gratis. Bovendien betaal je het eerste jaar niet voor het gebruik van de tolbadge in Frankrijk Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 25 augustus Share Geplaatst: 25 augustus En bij de andere tolkastjes betaal je reeds na 12 maanden niet gebruiken de 10,- euro boete. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.