Leo Lammerse Geplaatst: 28 augustus 2020 Share Geplaatst: 28 augustus 2020 Wij kwamen gisteren op sitecode 86344 Parking Fromental in Frankrijk. De parking was leeg en op 2 borden was te lezen dat de locatie gesloten was vanwege COVID-19 en dat parkeren verboden was. Dit doorgegeven aan Campercontact maar kreeg een afwijzend antwoord. Ze gaan niets veranderen. Op mijn vraag om een opgaaf van redenen kreeg ik dit antwoord: Jouw wijzigingen voor camperlocatie "Parking Fromental" zijn beoordeeld. De volgende voorgestelde wijzigingen zijn goedgekeurd en gepubliceerd:Er is geen wijziging goedgekeurd Het is toch van de zotte dat men de mensen er toch gewoon heen laat gaan terwijl men weet dat het dicht is? Ik heb ook een beoordeling bij deze locatie gezet maar ook deze is niet gepubliceerd. Kennelijk heeft het geen zin om wijzigingen in het voordeel van andere camperplaats door te geven dus daar kan iedereen wel mee ophouden toch? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 28 augustus 2020 Share Geplaatst: 28 augustus 2020 Ik begrijp je frustratie Leo. Er speelt nogal wat willekeur bij de NKC. Je spant je in om campercontact actueel te houden, maar zonder onderbouwing wordt er van alles afgewezen. Leg je er maar bij neer, veranderen doe je het toch niet! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Leo Lammerse Geplaatst: 28 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst: 28 augustus 2020 Vreemd hè. Je probeert toch met z’n allen iets goeds op te bouwen in het belang van alle camperaars maar er spelen kennelijk andere zaken een rol 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 29 augustus 2020 Share Geplaatst: 29 augustus 2020 Dit is toch een tijdelijke sluiting. Begrijpelijk dat ze die niet opnemen. Na Corona is die plek weer open. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.