Marie Geplaatst: 1 april 2023 Share Geplaatst: 1 april 2023 Geplaatst door M1946 op 30 maart 2023 om 22:06 Welk vrolijk fris eerlijk grappig serieus ect persoon ,kan net als ik , wat maanden en/of het hele jaar door heel EUROPA toeren. Onze neus achterna en daar heen waar de zon schijnt . In alle rust de omgeving verkennen en weer verder touren na wat daagjes. De Nederlandse winter in een warm land overwinteren. Samen eten , wat drinken , wandelen , fietsen zwemmen ect , indien je dat leuk zou vinden . Niets moet , kan in overleg , mag ook op je zelf , een praatje of gewoon ieder zijn eigen ding. Ik heb geen obstakels ,een rugzakje hebben we allemaal ,maar we gaan gewoon genieten van de laatste jaren die ons nog gegeven zijn . Ik ben een starter ,heb een jaar Nederland gedaan en een jaar buitenland. Heb jij ook een eigen camper , dan kunnen we erop uit. Durf je het aan ?? Laat maar van je horen, vertel je wensen en stel je vragen. Dan moeten we maar eens afspreken ergens tussen onze adressen. groetjes Riet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 1 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 1 april 2023 5 uren geleden, Kees_S zei: Lijkt wel een contact advertentie hier. Maar goed succes er mee. Beste Kees Dat is wat U er van vind ? ok Ik zoek ook een contact, maar ik denk anders, als U het ziet met een contact. Als je geen contact hebt met iemand ,kan je ook niets gaan ondernemen. Het is wel een sprong in het diepe om met een vreemd persoon of personen te gaan rondtrekken. Misschien had ik een maat moeten zoeken man/vrouw. Maar zoals de waard is , zo vertrouwd hij zijn gasten ?? Ook u succes wees iets positievers het zou U ten goede komen Iemand die U niet kent, aan te vallen ,is de _S van _Sagerijn Ja weet het verkeerd geschreven. Val er niet over en denk wat U denkt. 3 3 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 2 april 2023 Share Geplaatst: 2 april 2023 goed zo 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 2 april 2023 Share Geplaatst: 2 april 2023 1 uur terug, Kees_S zei: Nou, wel erg lange tenen bij u. Aangevallen? Hoe dan? Zelfs succes gewenst. Dus denk lekker verder. Het toontje maakt de muziek Kees. Ik Begrijp heel goed hoe uw reactie op Marie is overgekomen. Misschien heeft u het niet zo bedoelt, maar dan getuigt het van grootsheid om effe Sorry te zeggen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Klaasjo Geplaatst: 2 april 2023 Share Geplaatst: 2 april 2023 Beste Marie, Laat ik mij onthouden van commentaar op de voorgaande berichten. Ik heb wel belangstelling. Per slot van rekening: alleen is maar alleen. Het geeft voor mij een meerwaarde als je de vakantiebelevenissen kunt delen. Ik heb mijn eigen camper en ben ook niet meer de jongste. Zoek geen relatie maar wel gezellig contact. Dat zou ook b.v. met een groepje kunnen. En ik heb wel een paar jaar camper ervaring dus beste Riet (of Marie?). Pak de handschoen maar op. groet, Klaas Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 2 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 2 april 2023 Marie is dus Riet Klaas Ja we moeten dan eens kijken hoe we dat gaan doen. Ik ben ook niet op een relatie uit ,dus dat komt goed uit. Kunnen we elkaar ergens ontmoeten, om te zien wat we verder gaan doen en hoe en waar heen. Dan geef ik de handschoen weer aan jou, om iets te bedenken en waar. Als het een groepje word ook leuk denk ik,geen idee. Mijn vraag is hoe kunnen wij prive praten omdat hier iederéén een mening heeft. En daar niet op zit te wachten op nonsens commentaar of voor/oordelen. Vriendelijke groeten Riet Ps ik had de bovenstaande berichten nog niet gelezen. Ik vind het hier erg verwarrend, waar je moet kijken, schrijven of terugvinden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Klaasjo Geplaatst: 2 april 2023 Share Geplaatst: 2 april 2023 Dag Riet, Je kunt mij mailen op klaaswouda@icloud.com. ik ga zo slapen en morgen heb ik een drukke dag, misschien morgenavond even contact? groet Klaas Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 3 april 2023 Share Geplaatst: 3 april 2023 Beter via een persoonlijk bericht. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Klaasjo Geplaatst: 3 april 2023 Share Geplaatst: 3 april 2023 Dag Riet, dat vind ik ook. Hoe pakken we dat aan? Bedoel je telefonisch of maken we een afspraak? Dat zou in Arnhem kunnen maar ook in Nijmegen of ergens tussenin. groet, klaas Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 3 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2023 Ik zit onder de rook van Rotterdam en Dordrecht en jij ?? Dus kies jij even een plek ergens tussen de provincie's in. Ik heb het alleen nog druk met wat leveringen en monteurs. Ik al je laten weten als dit alles achter de rug is ,is dat ok? Ik denk 2 weekjes voldoende zal zijn. Groeten Riet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 3 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2023 Oeps weer niet gezien wat er al boven stond Excuus dit is allemaal nieuw voor mij Riet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 3 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2023 Het emailadres klopt niet komt steeds terug ????????? Riet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Klaasjo Geplaatst: 3 april 2023 Share Geplaatst: 3 april 2023 Dag Riet, Ik snap het niet, dan maar anders: woudaklaas@gmail.com ik kom uit de omgeving Nijmegen/Arnhem. ik wacht gewoon even 2 weekjes af. ik heb ook gekeken op de website van solocampers. Daar staat een leuk reisje op maar wel gelijk ver: naarGriekenland we hebben nog contact, groet, Klaas Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Klaasjo Geplaatst: 3 april 2023 Share Geplaatst: 3 april 2023 Ik denk dat ik weet hoe het komt. onder aan de balk staat: toegestane bestandstypen. dus andere berichten worden niet door gestuurd. Ik probeer het anders Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Klaasjo Geplaatst: 4 april 2023 Share Geplaatst: 4 april 2023 Als het goed is heb je gisteravond laat een mail ontvangen. die heb ik verzonden naar riahia46 …..en riaenhans …….. mailadressen niet volledig weergegeven anders wordt de verzending van de mail niet geaccepteerd door nkc forum. groet Klaas Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 4 april 2023 Share Geplaatst: 4 april 2023 Je kunt elkaar beter een PB (persoonlijk bericht) sturen dan op een openbaar forum je persoonlijke gegevens achterlaten. Tenzij je je het leuk vindt veel spam te ontvangen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 4 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2023 34 minuten geleden, Adriatik zei: Je kunt elkaar beter een PB (persoonlijk bericht) sturen dan op een openbaar forum je persoonlijke gegevens achterlaten. Tenzij je je het leuk vindt veel spam te ontvangen. Dank voor het goede advies Het is hier even zoeken hoe alles werkt Niet makkelijk dus Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 4 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2023 Op 2-4-2023 om 16:58, van der Honing zei: Het toontje maakt de muziek Kees. Ik Begrijp heel goed hoe uw reactie op Marie is overgekomen. Misschien heeft u het niet zo bedoelt, maar dan getuigt het van grootsheid om effe Sorry te zeggen. Het maakt niet uit meer, ik heb de blokkeerknop gevonden THX Riet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 4 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2023 10 uren geleden, Klaasjo zei: Dag Riet, Ik snap het niet, dan maar anders: woudaklaas@gmail.com ik kom uit de omgeving Nijmegen/Arnhem. ik wacht gewoon even 2 weekjes af. ik heb ook gekeken op de website van solocampers. Daar staat een leuk reisje op maar wel gelijk ver: naarGriekenland we hebben nog contact, groet, Klaas Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 4 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2023 Hallo Klaas kan je je emailadressen niet verwijderen ( vraagt deze blonde ??) hihi Het staat er zo bij en anderen kunnen er (mis)bruik van maken We hebben intusssen de juiste mailadressen. Ji Griekenland had ik ook gezien en het trok mij wel,maar dacht oeps is dat niet te ver en teveel van het goede Het land vind ik fantastisch ,maar het overvaren of ...... Ik zie soms wel de beren op mijn weg. Maar genoeg hier ik ga over op onze emails Groet Riet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 4 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2023 47 minuten geleden, Adriatik zei: Je kunt elkaar beter een PB (persoonlijk bericht) sturen dan op een openbaar forum je persoonlijke gegevens achterlaten. Tenzij je je het leuk vindt veel spam te ontvangen. Dan je even alles uitvinden hier gr Riet Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 4 april 2023 Share Geplaatst: 4 april 2023 (aangepast) 9 uren geleden, Marie zei: Het maakt niet uit meer, ik heb de blokkeerknop gevonden THX Riet Welke blokkeerknop? Die werkt dan zeker niet? Sorry van deze nieuwe vervelende opmerking. 4 april 2023 aangepast door Kees_S 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 4 april 2023 Share Geplaatst: 4 april 2023 4 uren geleden, Adriatik zei: Je kunt elkaar beter een PB (persoonlijk bericht) sturen dan op een openbaar forum je persoonlijke gegevens achterlaten. Dat schreef ik al maar daar nog een keer op hameren kan geen kwaad. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.