Hymermobil Geplaatst: 26 maart 2023 Geplaatst: 26 maart 2023 Aangeboden: een stalen velg en twee Fiat wieldoppen maat 6x16 inch steek 5x130 M: 0628143650 woonplaats Lelystad Quote
van der Honing Geplaatst: 26 maart 2023 Geplaatst: 26 maart 2023 U krijgt heel snel het verzoek van heer Adriatik om dit bij de rubriek " te koop aangeboden/gevraagd". Te plaatsen en deze hier te verwijderen Bent u er alvast op voorbereid. Succes met de " verkoop".? 1 1 Quote
Adriatik Geplaatst: 26 maart 2023 Geplaatst: 26 maart 2023 Exact Honing! Dat had je natuurlijk ook even zelf kunnen doen. Overigens las ik ergens een bijdrage van je over haantjesgedrag! Geldt dat niet voor u? Terug on topic. Dit forum is ingedeeld in rubrieken. Dat zult u gezien hebben. Er is een rubriek Vraag en Aanbod. Speciaal voor zoiets als reservewielen te koop aanbieden. Dáár hoort het. Niet hier. 2 Quote
van der Honing Geplaatst: 26 maart 2023 Geplaatst: 26 maart 2023 (aangepast) Heer Adriatik, als u alles zo Pietje precies wilt hebben: mijn naam is ; Van der Honing. Wel zo beleefd om mij dan ook zo aan te spreken. Dank u alvast voor de volgende keer. 26 maart 2023 aangepast door van der Honing 1 1 Quote
Adriatik Geplaatst: 26 maart 2023 Geplaatst: 26 maart 2023 Excuses van der Honing! Neemt u mij niet kwalijk. Ik zal het nooit meer doen! Overigens, u spreekt mij aan met heer. Waarom zou ik niet van het vrouwelijk geslacht kunnen zijn? 1 Quote
van der Honing Geplaatst: 27 maart 2023 Geplaatst: 27 maart 2023 10 uren geleden, Adriatik zei: Excuses van der Honing! Neemt u mij niet kwalijk. Ik zal het nooit meer doen! Overigens, u spreekt mij aan met heer. Waarom zou ik niet van het vrouwelijk geslacht kunnen zijn? Dat zou een enorme verrassing zijn, maar ik hou het open voor de volgende keer, tenzij u het zelf bekend wilt maken. 1 Quote
FJC48 Geplaatst: 27 maart 2023 Geplaatst: 27 maart 2023 5 uren geleden, van der Honing zei: Dat zou een enorme verrassing zijn, maar ik hou het open voor de volgende keer, tenzij u het zelf bekend wilt maken. De mogelijkheden zijn tegenwoordig legio...................... Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.