Nisselboy Geplaatst: 18 augustus 2020 Share Geplaatst: 18 augustus 2020 Heb een camper aan gekocht in november 2019 bij De Jong caravan bv in hattum. De camper werd op 10 january geleverd voor de prijs ruim 89000 euro. Bij de levering van de camper werd bij thuis komst geconstateerd dat het extra abus slot geen enkele functie had. Dat de cassette luifel aan een kant niet goed sluit. Bovendien ontbreekt er een knopje van het navigatie systeem. Bij thuis komst hebben we hem eerst uit gestoft, je geloofd het niet maar er kwam een kilo zand uit. Nou vraag ik me af, wat er in die 2 maanden tussen aankoop en levering mee is gebeurd. Zo beweerde De Jong dat het knopje van het navigatie systeem er wel op zat bij levering van de camper, wat geen waar was. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 20 augustus 2020 Share Geplaatst: 20 augustus 2020 ja wat zal ik zegen als je zo een dure camper koopt dan moet je voor dat je hem mee neemt wel goed naar kijken want buiten de deur kan er van alles mee gebeuren en daar kan de verkoper dus niets mee Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 23 augustus 2020 Share Geplaatst: 23 augustus 2020 Die hebben ze gewoon nog even twee maanden in de verhuur gehad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 9 september 2020 Share Geplaatst: 9 september 2020 Overigens lijken me dit soort zaken iets voor een review. Op CamperContact kun je ervaringen met bedrijven achterlaten. Dat kan voor volgende kandidaat-klanten belangrijke informatie geven! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.