Adura Geplaatst: 27 februari Share Geplaatst: 27 februari (aangepast) Voor campers van enkele modellen van Dethleffs ,Carado en Sunlight, beschikbaar een rechter nieuw bumperstuk € 180,-- 2 april aangepast door Adura aanpassen tekst Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
John V Geplaatst: 1 maart Share Geplaatst: 1 maart Hallo Ik heb wel interesse in de douchebak/bodem Past deze bak ook in een Dethleffs Magic Edition van 2012 mvg John Vogels Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adura Geplaatst: 1 maart Auteur Share Geplaatst: 1 maart Hallo John, Als het een gezamenlijke ruimte met douche en toilet is en het lijkt op de afbeeldingen zou het moeten passen, ik kan het geheel wel opmeten, dan kan je kijken of het gelijk is ? Mvg. Ruud. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
John V Geplaatst: 2 maart Share Geplaatst: 2 maart Oke Ruud is goed Ik zal nog even een foto zoeken vanavond en vergelijken maar ik durf haast voor 90% te zeggen dat het dezelfde is als in onze camper Houden contact mvg John Vogels Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
John V Geplaatst: 11 maart Share Geplaatst: 11 maart Hoi Ruud Sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben int chauffeur en niet altijd thuis Waar zitten jullie ergens zodat als ik tijd heb de bak op zou kunnen komen halen en eventueel tel nr Mvg John Vogels Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Edu Geplaatst: 16 april Share Geplaatst: 16 april Ik ben op zoek naar een rechter achterbumper voor een Dethleffs Globetrotter uit 2005 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 16 april Share Geplaatst: 16 april 2 uren geleden, Edu zei: Ik ben op zoek naar een rechter achterbumper voor een Dethleffs Globetrotter uit 2005 Je zit hier op het topic van een ander! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Edu Geplaatst: 17 april Share Geplaatst: 17 april Ik heb nodig een rechter achterdeel sn de bumper Dethleffs Globetrotter 2005 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adura Geplaatst: 17 april Auteur Share Geplaatst: 17 april Beste, Die past zeker niet, helaas. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mathiasc Geplaatst: 3 mei Share Geplaatst: 3 mei @Edu al een bumper gevonden? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.