Ga naar inhoud

Overwinteren in Oost en Zuid Spanje rond februari 2023


Henkdejonghoorn
 Share

Recommended Posts

Wij , 74 jarig stel, willen graag rond februari naar vooral Oost en Zuid Spanje een rondtoer van ruim 4 weken maken. 
Vertrek eind januari zodra de weersverwachtingen in met name Frankrijk positief zijn.

we willen graag in een dag of 3 naar de Noord Oost Spaanse kust en van daaruit langs de kust naar het zuiden.

Ca. elke 2 dagen (a 3?) een volgende plaats bezoeken.

Net als de vroegere NKC Reis. Die na Portugal verder ging via het koude Madrid en de Pyreneeën .

Link naar reactie
Share on other sites

23 uren geleden, Henkdejonghoorn zei:

 

Wij , 74 jarig stel, willen graag rond februari naar vooral Oost en Zuid Spanje een rondtoer van ruim 4 weken maken. 
Vertrek eind januari zodra de weersverwachtingen in met name Frankrijk positief zijn.

we willen graag in een dag of 3 naar de Noord Oost Spaanse kust en van daaruit langs de kust naar het zuiden.

Ca. elke 2 dagen (a 3?) een volgende plaats bezoeken.

Net als de vroegere NKC Reis. Die na Portugal verder ging via het koude Madrid en de Pyreneeën en dat is wat ons betreft niet de bedoeling. Wij vragen ons af of er mensen geïnteresseerd zijn om met een groepje op te trekken. Waarbij je via een whatsapp groepje elkaar op de hoogte houdt en met elkaar meereist als het goed uitkomt. Je kunt er daardoor wellicht een gezellige groep van maken

 

 

aangepast door Henkdejonghoorn
Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Op 8-12-2022 om 14:36, van der Honing zei:

Wie gaat er mee?

Op 2-1-2023 om 18:46, Corado zei:

Lijkt mij wel wat.

ik ben 73 jaar en mijn vrouw is 69 jaar.

hebben jullie al mede reizigers die geïnteresseerd zijn.

 

mvg van ons 🧒🧓

Lijkt ons ook wel wat.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Hallo Persoon T

reageert U op mijn onderwerp 18 Januari, ben niet zo goed met het internet , maar ik kan mezelf aardig redden.

ik kom uit Noord-Holland en heb de tijd aan mijzelf.

geef ik geen gegevens van mijzelf ivm privé. 
maar ik meld mij nog hoe laat ik ga rijden, dan kan ik ook zeggen waar ik eventueel stop om ❓mede Camper vrienden te ontmoeten.

gr. Van mij.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 8-12-2022 om 00:43, Henkdejonghoorn zei:

 

Wij , 74 jarig stel, willen graag rond februari naar vooral Oost en Zuid Spanje een rondtoer van ruim 4 weken maken. 
Vertrek eind januari zodra de weersverwachtingen in met name Frankrijk positief zijn.

we willen graag in een dag of 3 naar de Noord Oost Spaanse kust en van daaruit langs de kust naar het zuiden.

Ca. elke 2 dagen (a 3?) een volgende plaats bezoeken.

Net als de vroegere NKC Reis. Die na Portugal verder ging via het koude Madrid en de Pyreneeën .

Gezellie gaan jullie alleen of zijn er meerdere reizigers. 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 10-1-2023 om 15:41, Corado zei:

Hallo Persoon T

reageert U op mijn onderwerp 18 Januari, ben niet zo goed met het internet , maar ik kan mezelf aardig redden.

ik kom uit Noord-Holland en heb de tijd aan mijzelf.

geef ik geen gegevens van mijzelf ivm privé. 
maar ik meld mij nog hoe laat ik ga rijden, dan kan ik ook zeggen waar ik eventueel stop om ❓mede Camper vrienden te ontmoeten.

gr. Van mij.

Uitstekend. Overigens vind ik deze website heel gebruikersonvriendelijk. Dus als het tot afstemming komt zou ik willen pleiten voor een Whatsapp chat

 

Op 10-1-2023 om 16:49, Corado zei:

Tot nu nog alleen 

 

Op 10-1-2023 om 15:53, Corado zei:

Ik sta ook onder Carado T334 , met wat meer informatie 

uitstekend . Ik volg u

Link naar reactie
Share on other sites

Op 13-1-2023 om 19:13, T.K zei:

Beste heer HenkdeJongHoorn

Dinsdag 17 januari zijn we in hoorn bij van der valk lijkt het u leuk om daar een ontmoeting te doen?

 

Op 14-1-2023 om 13:20, Corado zei:

Goeie middag, Henkdejonghoorn.

hoe kan je een WhatsApp chat beginnen, zonder je gegevens op deze side te zetten.

het lijkt mij wel een goed plan.

 

groetjes van mij

 

 

Op 14-1-2023 om 13:20, Corado zei:

Goeie middag, Henkdejonghoorn.

hoe kan je een WhatsApp chat beginnen, zonder je gegevens op deze side te zetten.

het lijkt mij wel een goed plan.

 

groetjes van mij

 

Het lijkt me een uitstekend idee. Ik zie het bericht nu pas. Deze website is m.i. bijzonder slecht. Vooral om te antwoorden vanuit diverse apparaten. Daarom stel ik een whattsapp groep '2023 vakantie naar OostSpanje'. Ik zal hem zelf creëren . Iedereen die mee wil doen kan dat door een whatssapp berichtje naar mij 06 51845993. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...