Ga naar inhoud

Met de camper naar Normandie in de winter


Koos van G
 Share

Recommended Posts

Ik ben nieuw in camperland en wil tussen kerst en oud-en-nieuw een paar dagen naar Normandië, aan de kust.

Ik vindt in de app een aantal camperplaatsen, maar niet altijd of ze in de winter ook open zijn.

Heeft iemand een tip? Bijvoorbeeld Yport, Le Treport, Fecamp , Touquet ....

Vast bedankt.

Groet, Koos 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...

Kerst is natuurlijk al lang voorbij,en ook geen Normandie waar ik( voor de liefhebbers)  een tip naar wil geven: 

 

In Dieppe, aan de Quay de la Marne, op 700 wandelmeter van het stadscentrum met daar een keur uit winkels, restaurants en barretjes.

Met als klap op de vuurpijl ,op zaterdagochtend een hele grote markt,in 2021 uitgeroepen tot le plus beau marché de la France.

 

https://www.google.nl/maps/@49.929755,1.0895641,16z

Link naar reactie
Share on other sites

5 uren geleden, peetan zei:

Kerst is natuurlijk al lang voorbij,en ook geen Normandie waar ik( voor de liefhebbers)  een tip naar wil geven: 

 

In Dieppe, aan de Quay de la Marne, op 700 wandelmeter van het stadscentrum met daar een keur uit winkels, restaurants en barretjes.

Met als klap op de vuurpijl ,op zaterdagochtend een hele grote markt,in 2021 uitgeroepen tot le plus beau marché de la France.

 

https://www.google.nl/maps/@49.929755,1.0895641,16z

Dank jewel voor deze tip!

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 5-2-2023 om 20:09, RuudenMiriam zei:

Dank jewel voor deze tip!

 

Eerlijkheids halve moet ik er wel even bij vermelden dat de electra aansluiting een gebruiks aanwijzing heeft:

DE camperplaats heeft iets van 50 plaatsen, maar er zijn maar een goede 15 of 20 aansluitingen.

Je moet dus om de beurt gebruik maken van een aansluiting of een driewegstekker voor EU aansluitingen mee nemen (die zijn er)

Verder heb je maar bepaalde uren "recht"op stroom; je drukt daartoe en knop in om de paal te activeren en vervolgens een volgende knop om jouw "stekker"te activeren.

Na 4 uur valt de stroom vanzelf uit en moet je deze handeling opnieuw uitvoeren.

DE stroom is wel bij de prijs ( € 14,00 voor 24 uur dacht ik)inbegrepen, evenals vers water en afvoer van grijs en zwart water,

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...