GvC Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 Ik mis tips of er brandstof in Frankrijk is te tanken. Natuurlijk iheb ik bij de ANWB gekeken, maar dat is zo algemeen en aan de voorzichtige kant, hetgeen ik ook begrijp. Maar hoe is nu de werkelijke situatie. moet ik voorlopig thuis blijven? Wij willen naar Spanje g GvC 15.10.2022 Quote
arnoob Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 Wij zitten momenteel zelf in Portugal. Ons plan-B is eventueel om te rijden. Figueras-Geneve is 650 km en dat is voor ons met een volle tank goed te doen. Ik heb dan nog 300 km reservebrandstof. En dan verder via Basel-Duitsland. Maar dat zijn natuurlijk wel heel veel extra kilometers. Arno Quote
FJC48 Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 Op het camperforum is een topic over het tanken in Frankrijk. Quote
Broers Joske Geplaatst: 18 oktober 2022 Geplaatst: 18 oktober 2022 Op 15-10-2022 om 16:16, arnoob zei: Wij zitten momenteel zelf in Portugal. Ons plan-B is eventueel om te rijden. Figueras-Geneve is 650 km en dat is voor ons met een volle tank goed te doen. Ik heb dan nog 300 km reservebrandstof. En dan verder via Basel-Duitsland. Maar dat zijn natuurlijk wel heel veel extra kilometers. Arno Dachten wij ook aan, maar helemaal niet nodig. Overal op de route du soleil zondag en maandag voldoende diesel kunnen tanken. Quote
Havana Geplaatst: 19 oktober 2022 Geplaatst: 19 oktober 2022 Inderdaad wij zijn afgelopen weekend teruggekomen uit Spanje. Geen problemen gehad met tanken. Zelfs op de doorgaandeweg in Lyon nog kunnen voltanken. Op de route du soleil wel wisselende voorraden. Gr Hans Quote
arnoob Geplaatst: 19 oktober 2022 Geplaatst: 19 oktober 2022 Hier een real time overzicht van tankstations met problemen; aangegeven wordt welke brandstof waar niet leverbaar is: https://penurie.mon-essence.fr/w/ Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.