Zaicsek Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Wij hebben een nieuwe camper gekocht en zijn op zoek naar badstof beschermhoezen voor de voorstoelen. Wie kan / wil ons advies geven? BvD Quote
JoKabussie Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Hallo Z , Ik heb nu de adressen en mijn keuze niet paraat ( ben onderweg ), maar ik heb 'n jaar terug ook veel gegoogled en daarna een set aangeschaft. Er zit wel een uitdaging voor je in de montage , Moet de zetel van zijn sokkel of niet. Wel is het op voorhand zeer handig als je het type zetel weet. Bv: standaard Fiat , Isis ( ? ) , Recardo , enz. Let ook op met/zonder armleuning ( enkel of dubbel ). Kortom veel op voorhand uit te pluizen. Bepaal ook je budget op voorhand. Succes Quote
trailerad Geplaatst: 28 juni 2020 Geplaatst: 28 juni 2020 info@freelanes.nl Ik heb € 180,- betaald voor twee voorstoelen en een hoekbankje met hoofdsteun. Geen badstof maar imitatie schapenvacht. Badstof hebben ze beslist ook. Quote
GreDon Geplaatst: 30 juni 2020 Geplaatst: 30 juni 2020 Kijk eens bij www.camperpassie.nl, die verkopen ze voor alle campers voor een leuke prijs en goede kwaliteit. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.