Adriatik Geplaatst: 24 juni 2020 Geplaatst: 24 juni 2020 (aangepast) NOG DEZE ZOMER MET UW EIGEN CAMPER OP VAKANTIE! Adria Coral 660SL Zeer nette camper (half-integraal) met populaire indeling en veel opties. Nooit in gerookt. Geen huisdieren gehad. Algemeen: Bouwjaar: 2005 APK geldig tot maart 2021 Merk auto: Fiat Ducato Motor: 2800 cm3 Motor type: JTD Turbo Diesel Commonrail Vermogen: 130 PK Grote beurt 113.000 km. Kilometerstand: 126.000 km Distributieriem vervangen bij 113.000 km. Voorbanden vervangen bij 123.000 km. Achterbanden vervangen bij 113.000 km. Brandstof: diesel Cabine: Achteruitrijcamera (nieuwe monitor gewenst) Airbags Airconditioning in cabine ABS en ASR Cruise-control Centrale deurvergrendeling Elektrische ramen en spiegels Stoelen draaibaar (2) Stuurbekrachtiging Verduistering Interieur: Treinzit (evt. om te bouwen tot extra slaapplaats) Zijbankje Tafel 2 enkele bedden, in een handomdraai om te bouwen tot een groot (3 persoons-) bed over de hele breedte Onder het bed veel bergruimte Hangkast Veel opbergkastjes 3 dakluiken in woningdeel Truma Combiboiler Ringverwarming Webasto standkachel Hordeur Openslaande ramen met combicassettes TV (geen satellietschotel) Badkamer met toilet, wasbak en douche Kluis Keuken: 3-pits gasstel Koelkast met vriesvak Oventje Afzuigkap Maten en gewichten: Leeg gewicht: 2989 kg Max. beladen gewicht: 3500 kg Totale lengte: 690 cm Breedte: 220 cm Hoogte: 267 cm Techniek: Omvormer van 12V naar 220V Zonnepaneel 2x Luchtvering op achteras (afzonderlijk regelbaar) Exterieur: Durabull versterkt dak (nooit meer lekkage, geen problemen met kitranden!!)!! Buitenlamp Fietsendrager Luifel Grote garage XXL onder slaapdeel, vanuit 2 deuren bereikbaar Gasberging met LPG-gastank en buitenaansluiting Sanitair: Afvalwatertank (vast) Schoonwatertank (vast) Cassettetoilet Ruime douchecabine Wasbak met mengkraan Vraagprijs € 25.500 28 januari aangepast door Adriatik Betere redactie Quote
GreDon Geplaatst: 30 juni 2020 Geplaatst: 30 juni 2020 Leuk voor de export naar Duitsland of België en dan bij de juist gevolgde procedure ook nog een beetje van de NL-BPM terugkrijgen als extra opbrengst. Quote
Adriatik Geplaatst: 1 juli 2020 Auteur Geplaatst: 1 juli 2020 Op 30-6-2020 om 12:47, GreDon zei: Leuk voor de export naar Duitsland of België en dan bij de juist gevolgde procedure ook nog een beetje van de NL-BPM terugkrijgen als extra opbrengst. Ik dacht al, waar blijft ‘ie nou? Heb je belangen? Quote
Adriatik Geplaatst: 1 juli 2020 Auteur Geplaatst: 1 juli 2020 De camper is hedenmorgen voorzien van een andere eigenaar. Ik ga op zoek naar iets jongers. Quote
GreDon Geplaatst: 2 juli 2020 Geplaatst: 2 juli 2020 20 uren geleden, Adriatik zei: Ik dacht al, waar blijft ‘ie nou? Heb je belangen? Ja, ik werk tegen de fiscus in de accountancy. Altijd leuk om daar wat te incasseren toch ? Quote
apekop Geplaatst: 8 september 2020 Geplaatst: 8 september 2020 ik dacht dat bpm terugvragen na 7 jaar niet mogelijk was Quote
apekop Geplaatst: 29 september 2020 Geplaatst: 29 september 2020 graag hat ik antwoord van gredon op mijn vraag Quote
Adriatik Geplaatst: 29 september 2020 Auteur Geplaatst: 29 september 2020 Heb je een vraag gesteld dan? Ik kom hem niet tegen! Quote
apekop Geplaatst: 30 september 2020 Geplaatst: 30 september 2020 mijn vraag is of het terugvragen van bpm na 7 jaar nog mogelijk is Quote
Adriatik Geplaatst: 30 september 2020 Auteur Geplaatst: 30 september 2020 Daar misbruik je dan een topic voor waarin een camper te koop werd aangeboden! Quote
apekop Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 een duidelijk andwoord op mijn vraag heb je dus niet Quote
GreDon Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Op 8-9-2020 om 15:21, apekop zei: ik dacht dat bpm terugvragen na 7 jaar niet mogelijk was Hoi, ik was zelf even zwerven met de camper. Antwoord: BPM terugvragen is ALTIJD mogelijk. Vanaf zo'n 108 maanden wordt het voordeel meestal te klein voor de moeite die je moet doen. Dat zijn dus 9 jaar. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.