Ine en Pippa Geplaatst: 21 augustus 2022 Share Geplaatst: 21 augustus 2022 Ik ben een sportieve vrouw van 61 jaar die graag wandelt , steden bezoekt en van een terrasje, lekker spaans eten en de zon houdt. Ik wil in januari en februari naar Spanje overwinteren met mijn hondje. De exacte bestemming ligt nog open evenals de manier van reizen. Wel wil ik niet te ver uit de kust verblijven en ergens tussen Valencia en Alicante wat huren. Mijn doel hier is iemand te vinden die samen met mij een appartement of ander woonverblijf wil huren en af en toe er samen op uit wil trekken. Hierdoor is het gezelliger, kunnen we elkaar helpen als dat nodig is en kunnen de kosten gedeeld worden. IK lees hier graag je reactie. Hopenlijk tot gauw. Groetjes Ine Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 21 augustus 2022 Share Geplaatst: 21 augustus 2022 (aangepast) En wie is Pippa? 21 augustus 2022 aangepast door van der Honing Naam Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 21 augustus 2022 Share Geplaatst: 21 augustus 2022 Het is hier geen algemeen vakantieforum. Daarom de vraag; sta je open voor een camper als ‘ander woonverblijf’? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ine en Pippa Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 22 augustus 2022 16 uren geleden, van der Honing zei: En wie is Pippa? Pippa is mijn hondje. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ine en Pippa Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 22 augustus 2022 13 uren geleden, Adriatik zei: Het is hier geen algemeen vakantieforum. Daarom de vraag; sta je open voor een camper als ‘ander woonverblijf’? Jazeker kan een camper ook heel geschikt zijn als de eigenaar akkoord kan gaan met de aanwezigheid van mijn hondje. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
ielde Geplaatst: 12 november 2022 Share Geplaatst: 12 november 2022 Hallo,..ik,westvlaamse vriendelijke,jong in't hoofd,65 jarige wil deels de winter overbruggen ( na nieuwjaar)... Liefst niet tussen de weelderige toeristenappartementsketens Groetjes hildegarde Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Henkdejonghoorn Geplaatst: 30 november 2022 Share Geplaatst: 30 november 2022 Wij , 74 jarig stel, willen graag rond februari naar vooral Oost en Zuid Spanje een rondtoer van ca. 4 weken maken. Vertrek eind januari zodra de weersverwachtingen in met name Frankrijk positief zijn. we willen graag in een dag of 3 naar de Noord Oost Spaanse kust en van daaruit langs de kust naar het zuiden. Ca. elke 2 dagen (a 3?) een volgende plaats bezoeken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 2 december 2022 Share Geplaatst: 2 december 2022 Goede reis. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.