Ga naar inhoud

overwinteren in Spanje


Ine en Pippa

Recommended Posts

Ik ben een sportieve vrouw van 61 jaar die graag wandelt , steden bezoekt  en van een terrasje, lekker spaans eten en de zon houdt.

Ik wil in januari en februari naar Spanje overwinteren met mijn hondje. 

De exacte bestemming ligt nog open evenals de manier van reizen.  Wel wil ik niet te ver uit de kust verblijven en  ergens tussen Valencia en Alicante wat huren. 

 

Mijn doel  hier is iemand te vinden die samen met mij een appartement of ander woonverblijf wil huren en af en toe er samen op uit wil trekken.

Hierdoor is het gezelliger, kunnen we elkaar helpen als dat nodig is en kunnen de kosten gedeeld worden. 

IK lees hier graag je reactie. 

Hopenlijk tot gauw. 

 

Groetjes Ine 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Wij , 74 jarig stel, willen graag rond februari naar vooral Oost en Zuid Spanje een rondtoer van ca. 4 weken maken. 
Vertrek eind januari zodra de weersverwachtingen in met name Frankrijk positief zijn.

we willen graag in een dag of 3 naar de Noord Oost Spaanse kust en van daaruit langs de kust naar het zuiden.

Ca. elke 2 dagen (a 3?) een volgende plaats bezoeken

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid