hans3sen Geplaatst: 9 augustus 2022 Share Geplaatst: 9 augustus 2022 Het overkomt mij nogal eens dat als ik de deur van de camper dicht doe, deze meteen op slot zit. Als dan de sleutel binnen ligt, heb ik dus een probleem. Ik heb voor de zekerheid ergens een reservesleutel verstopt mocht mij dit weer overkomen. Ik heb een Fleurette Le Grebe. Hoe kom ik van dit probleem af? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
DucatoVan Geplaatst: 15 augustus 2022 Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Neem aan dat het vaak voorkomt als je de deuren centraal gesloten hebt. En via de camperdeur naar buiten gaat. Denk dat de auto software graag ziet dat er een voorportier geopend wordt. Je kan heel misschien bij een dealer de instellingen laten veranderen in de software. Sjaak. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hans3sen Geplaatst: 15 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Neer, er is nog niets op slot. Als ik dan de camperdeur dicht doe, valt deze meteen in het slot maar niet altijd. Dus niet de voorportieren maar de deur van het woongedeelte. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 15 augustus 2022 Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Ander slot er op zetten. Nadeel extra sleutel. Is bij mij ook gedaan. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.