dirkvandengaap Geplaatst: 1 augustus 2022 Share Geplaatst: 1 augustus 2022 Heeft er iemand toevallig eerder van Berg products gehoord? Zij verkopen navigatiesystemen met Campercontact er op . Ik kan alleen niet inloggen. Zij flaneren met banners van NKC. Ik weet niet of zij echt een samenwerking hebben met de NKC. Iemand toevallig ervaring hiermee? 7-inch Camper Navigatie - Berg Products Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
dirkvandengaap Geplaatst: 2 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 2 augustus 2022 up Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Roelof Geplaatst: 2 augustus 2022 Share Geplaatst: 2 augustus 2022 Dat is een 7" tablet met IGO-navigatiesoftware, ik vermoed Primo of NextGen, incl. de Poi's van o.a. Campercontact etc. Hebben verder geen enkele link met de NKC en al die andere genoemde organisaties. Overigens levert IGO prima navigatiesoftware. Ik gebruik het zelf al jaren naar volle tevredenheid. Eerst Primo en sinds 2 jaar NextGen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 3 augustus 2022 Share Geplaatst: 3 augustus 2022 (aangepast) Iedere kaart update kan/moet je kopen. 3 augustus 2022 aangepast door FJC48 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans de B Geplaatst: 14 januari Share Geplaatst: 14 januari we hebben sinds 2019 deze navigatie aangekocht en het bevalt ons prima. vorige week de update gekocht, deze heeft heel veel poi's van de ACSI, NKC en meer. de afmetingen van de camper kan je invoeren als ook of je met een aanhanger rijdt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Willy Stegeman Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart Vorig jaar aangeschaft, prima navigatie middel. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ferdy Steger Geplaatst: 12 juni Share Geplaatst: 12 juni vorige week een Berg navigatiesysteem 7000 gekocht. Geluid komt alleen via de radio. Bluetooth werkt wel maar geen geluid. Telefoon werkt maar geluid is slecht. Carplay werkt maar ook geen geluid. Heeft iemand hier ervaring mee? Updaten van systeem lukt ook niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 14 juni Share Geplaatst: 14 juni goede morgen wij hebben navigatie van www.gadgets4u.nl prima navigatie met campercontact erop en niet duur en het belangrijkste een zeer goede service tonnie monnikhof Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.