monicavanderveen Geplaatst: 23 juli 2022 Share Geplaatst: 23 juli 2022 We zijn op vakantie en nu valt steeds de boordcomputer uit. We hebben op dat moment geen 12 volt, dus valt de volledige elektra weg. Camper is aangesloten op 230. Soms doet hij het uren wel, dan weer niet. We kunnen de 12 volt weer handmatig inschakelen. Gaat om een Hymer B624. #radeloos. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 23 juli 2022 Share Geplaatst: 23 juli 2022 Ik heb het vermoeden dat de huishoud accu kapot is. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
monicavanderveen Geplaatst: 23 juli 2022 Auteur Share Geplaatst: 23 juli 2022 1 uur terug, van der Honing zei: Ik heb het vermoeden dat de huishoud accu kapot is. Maar hij laad wel op de motor bij. Na een dag rijden doet hij het wel. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 23 juli 2022 Share Geplaatst: 23 juli 2022 Als de camper op 230 staat zou de HH accu vol moeten zijn. Kunt u zien hoeveel de accu aangeeft. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 25 juli 2022 Share Geplaatst: 25 juli 2022 Wat ik hier mis waarom het gaat ,voor de duidelijkheid , maar ik neem aan dat het om de camper huishoud systeem gaat . Geef wat meer info wanneer het gebeurt . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 27 juli 2022 Share Geplaatst: 27 juli 2022 Probleem blijkbaar opgelost, geen reactie meer Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 27 juli 2022 Share Geplaatst: 27 juli 2022 Dat is de ellende met mensen die eenmalig op dit forum komen. Ze klappen hun vraag ergens neer (bij voorkeur in een rubriek waar het niet thuis hoort) en daarna hoor je niets meer van ze. Ergerlijk! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.